« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۴۱۷۷
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۰
در قالب طرح مهر درخشان؛
به همت سپاه ناحیه لنده و در قالب طرح مهر درخشان و برگزاری اردوهای تفریحی و زیارتی عصر دیروز بیش از 230 نفر به مشهد مقدس اعزام شدند.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف ؛عصر دیروز  تعداد230 نفر از بسیجیان و خانوادهای آنان  به همت سپاه ناحیه لنده در قالب طرح مهر درخشان به مشهد مقدس اعزام شدند.



مسول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه لنده  در مراسم بدرقه بسیجیان در سپاه ناحیه لنده  اظهار داشت:سفرهای زیارتی و سیاحتی باید با نیت خالصانه و عارفانه همراه باشد،لذا سعی کنید از این سفر و فضائل آن بهره کافی و وافی ببرید.



حجت الاسلام سعیدی افزود:زيارت امام رضا - عليه السلام - براى زائرانى كه از سر شوق و عشق به بارگاه ملكوتى و قدسى آن حضرت مشرف شده ‏اند، فوايد گوناگونى دارد. آن حرم پاكيزه و دل‏انگيز سرشار از معنويت است و جذبه‏ هايش آن چنان تاثيرى بر جان زائر مى‏ گذارد كه به مقدار ظرفيتش مى‏تواند از آن چشمه جوشان معنويت بنوشد و در نتيجه اندوه نشسته بر جان او زدوده شده و غمها از جانش رخت بر مى ‏بندد. پيامبر اعظم - صلى اللَّه وعليه وآله - فرمود:

«پاره تن من در خراسان دفن خواهد شد. هر انسان اندوهناكى او را زيارت كند، خداى عزوجل اندوه او را از بين خواهد برد و هر گناهكارى كه به زيارت او بشتابد، خدا گناهانش را مى‏ آمرزد.»







نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: