« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۴۳۱۶
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۲:۰۷
با حضور معاون مالیات‌های مستقیم سازمان امور مالیاتی، مدیرکل امور مالیاتی چهارمحال و بختیاری منصوب شد.
به گزارش آوای رودکوف به نقل از  خبرگزاری تسنیم از شهرکرد، کورش بیگدلی با حکمی از سوی آقای تقوی‌نژاد، رئیس سازمان امور مالیاتی کشور به عنوان مدیرکل امور مالیاتی استان چهارمحال وبختیاری منصوب شد.

آئین تکریم و معارفه مدیرکل سازمان امور مالیاتی با حضور نادر جنتی معاون مالیات‌های مستقیم، مصطفی کریمی مدیر حراست، فرود محمدی مدیرکل پشتیبانی سازمان امور مالیاتی و جمع از مدیران استانی برگزار شد.

جنتی در این مراسم از زحمات 8 ساله بهادر بهمنی تقدیر و برای کورش بیگدلی آرزوی موفقیت کرد و بهادر بهمنی به عنوان مدیرکل سازمان امور مالیاتی استان بوشهر منصوب شد.

کورش بیگدلی قبل از این معاون امور مالیاتی استان کهگیلویه و بویر احمد بود و غفاری معاون سازمان امور مالیاتی استان چهارمحال و بختیاری به عنوان مدیرکل سازمان امور مالیاتی استان کهگیلویه و بویر احمد منصوب شد.

بهادر بهمنی مدیرکل سارمان امور مالیاتی چهارمحال و بختیاری در این مراسم با اشاره به افزایش سرانه فیزکی سازمان امور مالیاتی در استان اظهار داشت: 8 سال گذشته میزان فضای ادارات امور مالیاتی استان با 5 هزار و 500 متر مربع بود که بعد از آن 6 هزار و 600 متر مربع فضا به آن اضافه شد.

بهمنی با بیان اینکه در 8 سال خدمت ایشان در این سازمان 12 خودرو به این سازمان اضافه شد، ادامه داد: از مدیرکل جدید تقاضا دارم مصوبه اخذ شده در خصوص دریافت یک خودروی "ویتارا" و 2 دستگاه وانت برای مناطق سخت‌گذر را پیگیری کنند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: