« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۴۴۷۷
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۰
آوای رودکوف : معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کهگیلویه وبویراحمد گفت: یک هئیت تجاری و اقتصادی از روسیه برای انجام مذاکرات با مسئولان استان به یاسوج سفر می‌کند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یاسوج، مجید محنایی صبح امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه هیئت روسی از 27 مهر تا 31 به استان کهگیلویه و بویراحمد سفر می کنند، اظهار داشت: این هیئت 29 در یاسوج مستقر و 30 مهرماه به تهران باز می‌گردند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کهگیلویه وبویراحمد با بیان اینکه این سفر در راستای توافق سفر سال گذشته هیئت تجاری و مدیریت استان کهگیلویه وبویراحمد به روسیه انجام می‌شود، افزود: محور حضور سفر هیئت تجاری روسیه در استان در زمینه 3 کارگروه صنعت و معدن، کشاورزی و گردشگری است.

محنایی با بیان اینکه محتویات و برنامه‌های این سفر در راستای سفر  سال گذشته مسئولان استان به روسیه برنامه‌ریزی شده است، ابراز کرد: هیئت تجاری و اقتصادی استان کهگیلویه و بویراحمد به ریاست استاندار سال گذشته به استان امسک روسیه سفر کردند و چند روز آینده هیئت تجاری روسیه به ریاست استاندار امسک به استان کهگیلویه وبویراحمد سفر می‌کنند.

وی با تاکید بر اینکه هیئت روسیه در این سفر با سطح بالایی در استان حضور پیدا می‎کنند، اظهار داشت: امید است در این سفر زمینه سرمایه‌گذاری در بخش‌های نفت و گاز، کشاورزی و گردشگری فراهم شود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: