« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۴۶۱۴
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۸
سرلشکر ‌جعفری ‌در ‌کنگره ‌سرداران، امیران و ۱۸۸۰ شهید‌ کهگیلویه و بویراحمد:
فرمانده سپاه ایران با بیان اینکه باور و اعتقاد به درون کشور و توانمندهای کشور برای اداره کشور ضروری است افزود ؛ اقتصادو معیشت مردم قابل حل است و باید حل شود به شرط اینکه مسولین ما از روحیه انقلابی برخوردار باشند.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آوای رودکوف از یاسوج؛ سردار سرلشکر پاسدار محمدعلی جعفری فرمانده کل سپاه در اختتامیه کنگره ملی سرداران، امیران و 1880 شهید استان کهگیلویه و بویراحمد با گرامیداشت  ماه محرم و یاد و خاطره شهدا اظهار داشت:ما توفیق داشتیم با غرور پای عهدمان با امام بایستیم

سرلشکر جعفری با تأکید بر اینکه مردم بابصیرت و انقلابی ایران عزیز و استان کهگیلویه و بویراحمد در همه میدان‌های جهاد با دشمن، کفار و مخالفان انقلاب اسلامی آماده هستند افزود: این استان از مردمی انقلابی برخوردار است.

فرمانده کل سپاه بیان کرد: همچنان لطف و عنایت الهی شامل حال مردم و نظام خواهد بود و دشمنان با وجود همه توانمندی ها هیچ غلطی نمی توانند بکنند.
 
سردار جعفری اظهار کرد:مهمترین دستاورد خون شهیدان امنیت انقلاب و کشور ایران است و امروزه  امنیت ما بی نظیر است و این چیزی نیست جز نتیجه هشت سال دفاع مقدس و درسی که رزمندگان ما به جهانیان آموختند.

وی افزود:ما برای پس گرفتن خاک خود از دشمنان خونها دادیم تا امنیت امروز برقرار شود و مستکبران بدانند اگر باز همان فکری به سرشان زد پاسخی کوبنده تر دریافت خواهند کرد.

فرمانده کل سپاه با بیان اینکه :امنیت ما محصول  خون شهیدان است که باید قدردان و ادامه دهنده راه آنها باشیم افزود :دستاورد دیگر راه و خون شهدا  عظمت و اقتدار جمهوری اسلامی ایران است
 
وی افزود:عشقی که مردم جهان به مردم جمهوری اسلامی دارند ناشی از همین دستاوردها است که باید حفظ شود .



سردار جعفری در ادامه گفت:نهضت بیداری اسلامی در جهان و توسعه و صدور انقلاب به جهان دستاورد سوم انقلاب ماست .

ایشان اظهار کرد:مردم ما جان برکف  برای حفظ انقلاب اسلامی تلاش کردند و برای اسلام ناب محمدی خونها دادند و  امروز  مقاومت مردم منطقه  که شاهد ان هستید حاصل انتقال مقاومت مردم ایران است و بدانید که این نهضت بیداری اسلامی  تا سقوط نظام سلطه ادامه دارد.

سردار جعفری عنوان کرد:امیدواریم خداوند به مسولین اجرایی کشور ما توفیق دهد که با انتخابهای انها در مدیریتهای مختلف کشوری افرادی در راس امور قرار  گیرند که بتوانند با روحیه جهادی و اطاعت از رهبری بر  مشکلات داخلی غلبه کنند و انتظارات شهیدان که برپایی  جامعه عدالت مخور است  برقرار شود.

فرمانده سپاه پاسداران ایران با بیان اینکه باور و اعتقاد به درون کشور و توانمندهای کشور برای اداره کشور ضروری است افزود ؛ اقتصاد و معیشت مردم  قابل حل است و باید  حل شود به شرط اینکه مسولین ما از روحیه  انقلابی برخوردار باشند.

وی ابراز کرد:شهیدان ما به امامان معصوم عشق می ورزیدند و از حانشینان انها اطاعت پذیری محض داشتند و اگر ولی فقیه تصمیمی داشتند کسی تردید نمی کرد  و  دنبال فلسفه آن نبودند.

سرلشکر جعفری در ادامه سخنان خود خاطرنشان کرد:سیره شهدا باید بخصوص در بین  مسئولین ایجاد شود ؛ شهدا غیرتمتد بودند  جوانمرد بودند مردانگی داشتند و اجازه نمی دادتد نزدیکانشان از حجاب و بی عفتی برخوردار باشند و منع می  کردند این ویژگی در همه شهیدان و جانبازان ما بود و این توصیه را بعد از پیروی از انقلاب بیان می کردندولی امروز بی توجهی به این  اصل یک مشکل و  مسئله جدی  کشور است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: