« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۴۶۱۵
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۸
علی لاریجانی ‌در ‌کنگره ‌ ۱۸۸۰ شهید‌ کهگیلویه و بویراحمد:
رئیس مجلس شورای اسلامی:امروزه بیکاری معزل اساسی کشور است بخصوص در سالهای اخیر که دلیلش استفاده نادرست از ظرفیتها و سوء مدیریت است لذا سمت کشور باید به سمت تولید برود.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آوای رودکوف از یاسوج ؛  علی لاریجانی صبح امروز در کنگره 1880 شهید استان کهگیلویه و بویراحمد گفت:خون شهیدان عامل امنیت و یکه تازی ایران در منطقه است

رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه :مردم کهگیلویه و بویراحمد از دیرباز شهره بود به ایستادگی پای انقلاب و نقش بی بدیلی در خط شکنی های دفاع مقدس داشتند افزود: این استان ظرفیتهای بسیاری دارد که باید به آن توجه شود.



علی لاریجانی اظهار کرد :دفاع مقدس به تمام دنیا فهماند که اگر با ملت ما درگیر شوند سرکوب می شوند و ما با وجود مشکلات فراوان با نیروی ایمان و با  مجاهدان فی سبیل الله دشمنان را سرکوب کردیم و درسی دادیم به انها که نمی توان با زبان زور با ملت ما سخن بگویند.

وی افزود:ایران برای دشمنان و مخالفان ما  هدفی سخت و دست نیافتنی است و این درسی است که شهدای ما به انها دادند .

رئیس مجلس شورای اسلامی ابراز کرد:اینده سیاسی و اجتماعی ایران روشن است بخاطر ریشه های فرهنگی عمیق و همبستگی مردم که استان شما در این خصوص برتری دارد .

لاریجانی بیان کرد :کشور ما با داشتن تئوری ولایت فقیه از ثبات و پایداری لازم برخوردار است .

ایشان افزود:امروزه بیکاری معزل اساسی کشور است بخصوص در سالهای اخیر که دلیلش استفاده نادرست از ظرفیتها و سوء  مدیریت است لذا سمت کشور باید به سمت تولید برود؛جوانان سرمایه های ما هستند که باید به کار گرفته شوند ؛باید بانکها کمک کنند برای ایجاد اشتغال؛ما باید از امکانات خوابیده استفاده کنیم تا بیکاری ریشه کن شود .

لاریجانی عنوان کرد:طرحی در مجلس تصویب شد که برای مناطقی که مشکل بیکاری بیشتری دارند سه درصد درامد نفتی تعلق می گیرد تا رفع مشکل شوند .
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: