« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۴۷۵۲
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۵ - ۲۱:۳۹
رویترز خبر داد؛
یکی از دشواری‌هایی که درباره استفاده از گزینه نظامی وجود دارد، این است که نیروهای ارتش سوریه و روسیه در کنار یکدیگر به‌سر می‌برند و در نتیجه، استفاده از گزینه نظامی می‌تواند احتمال درگیری نظامی با روسیه را افزایش دهد.
به گزارش آوای رودکوف به نقل از  جام نیـوز، منابع امریکایی اعلام کردند که باراک اوباما قصد دارد چنانچه حملات هوایی به حلب متوقف نشود، گزینه دخالت نظامی در سوریه را مورد برسی قرار دهد.

 

به گزارش رویترز به نقل از یک مسئول رده‌بالای امریکایی که نامش فاش نشده، راه‌حل‌های متنوعی از جمله حمله به پایگاه‌های نظامی، ذخایر مهمات، رادارها و پایگاه‌های ضدهوایی سوریه در جلسه‌ای که پرزیدنت اوباما فردا (جمعه) تشکیل می‌دهد، مورد بررسی قرار خواهند گرفت.

 

به‌گفته منابع امریکایی، یکی از دشواری‌هایی که درباره استفاده از گزینه نظامی وجود دارد، این است که نیروهای ارتش سوریه و روسیه در کنار یکدیگر به‌سر می‌برند و در نتیجه، استفاده از گزینه نظامی می‌تواند احتمال درگیری نظامی با روسیه را افزایش دهد.

البته این مقامات این موضوع را نیز مدنظر دارند که بعید است اوباما دستور دهد که اهداف متعلق به دولت سوریه مورد حمله قرار گیرند.

 

بر پایه این گزارش، راهکار دیگری که مورد توجه قرار گرفته، ارسال تجهیزات مدرن نظامی به شورشیان مورد حمایت آمریکاست. البته این تجهیزات شامل موشک‌اندازهای دوش‌پرتاب نخواهد شد. آمریکا نگران آن است که در صورت ارسال این موشک اندازها، بعدا علیه هواپیماهای خودش استفاده شود.

 

گفتنی است خبر احتمال ورود نظامی امریکا به جنگ داخلی سوریه در حالی منتشر شده که قرار است وزرای خارجه امریکا و روسیه شنبه آینده در لوزان سوئیس راجع به آتش بس پایدار در سوریه رایزنی کنند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: