« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۵۰۷۶
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۵
در جلسه بررسی تایید صلاحیت وزیر آموزش و پرورش؛
نقوی حسینی در مخالفت با آشتیانی وزیر پیشنهادی آموزش‌وپرورش: درس شهید فهمیده با حضور آشتیانی در دفتر تألیف كتابهای درسی در دولت یازدهم حذف شد
به گزارش  آوای رودکوف به نقل از جام نیوز ؛  سیدحسین نقوی‌حسینی نماینده مردم ورامین و سخنگوی کمیسیون امنیت ملی که در مخالفت با دانش آشتیانی وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش گفت: درس شهید فهمیده با حضور آشتیانی در دفتر تألیف كتابهای درسی در دولت یازدهم حذف شد

 

وی خطاب به رئیس جمهور گفت: انقلابی‌ها می‌فهمند آقای رییس جمهور، انقلابی‌ها را به نفهمی محکوم نکنید. ما نهفم هستیم؟!

 

وی همچنین افزود: آقای دولت با آموزش‌وپرورش این کارها را نکنید. چرا سیاسی برخورد می‌کنید. این وزیر شما کاملا یک بازیگر سیاسی است.

 

نقوی حسینی گفت: می‌گویند دولت ال میکند، بل می‌کند، نگران نباشید دولت هیچ کاری نمی‌کند. دانش آشتیانی در فتنه دستگیر شده است. آشتیانی بازیگر نقش اول فتنه است. آشتیانی امضاکننده بیانیه‌های ۸۸ است.

 

وی در ادامه مخالفتش گفت: می‌گویند آشتیانی شاگرد شهید بهشتی بود. نخست وزیر جنگ عامل آمریکایی‌ها در فتنه ۸۸ بود. آیت‌الله منتظرى فقيه بود كه فاسد شد.

 

 شیخ، نماینده تهران نیز در موافقت با دانش آشتیانی وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش در واکنش به سخنان نقوی حسینی گفت: فردی آمد و وارد سیاست ما شد و نیروها را به جان هم انداخت. این فرد می‌خواست دوباره برگردد، مقام معظم رهبری هشدار دادند.

 

وی افزود: ما کافریم؟ ما ضد نظام هستیم؟ این چه اخلاقی است؟ این چه روشی است؟ با تهمت زدن!

 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: