« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۵۳۰۶
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۵ - ۲۰:۳۰
رئیس سازمان بدر عراق اعلام کرد که نیروهای الحشد الشعبی پس از آزادی کامل عراق، در تعقیب تروریست‌های داعش به سوریه خواهند رفت.

به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف به نقل از فارس،«هادی العامری» رییس سازمان بدر عراق اعلام کرد نیروهای الحشد الشعبی (بسیج مردمی) پس از آزادسازی کامل عراق از چنگال گروهک تروریستی داعش به سوریه خواهند رفت.

بر اساس گزارش سایت خبری تحلیلی «الوقت»، العامری در یک مصاحبه مطبوعاتی در بغداد اعلام کرد: حکومت سوریه به ریاست «بشار اسد» از فرماندهان الحشد الشعبی درخواست کرده است پس از تکمیل آزادی عراق به سوریه بروند.

این فرمانده الحشد الشعبی، از «حیدر العبادی» نخست‌وزیر عراق درخواست کرد پس از بیرون راندن داعش، تمهیدات امنیتی لازم را در مرز عراق و سوریه به اجرا درآورد.

وی همچنین تاکید کرد اقلیت‌های ساکن در مناطق مختلف موصل پس از آزادی این شهر باید به محل سکونت خویش برگردند.

این سخنان العامری یک روز پس از تاکید عبادی، نخست وزیرعراق مبنی بر ضرورت هماهنگی با دولت سوریه برای کنترل مرزها عنوان شده است.

حیدر العبادی دیروز (سه شنبه) اعلام کرد مصلحت عراق اقتضا می‌کند (برای کنترل مرزها) به جای یک گروه مسلح (معارضان سوری) با دولت سوریه در تعامل و ارتباط باشیم.

فارس

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: