« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۵۴۱۷
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۵ - ۱۹:۲۲
مربی استقلالی‌ها می‌گوید ما با تساوی امروز جمعه هواداران را خراب کردیم و به همین دلیل باید با شجاعت از همه آنها عذرخواهی کنیم.
به گزارش آوای رودکوف به نقل از "ورزش سه" از میکسدزون ورزشگاه  آزادی، مربی استقلال گفت: من فقط می‌توانم بگویم ما شرمنده این هواداران هستیم و از آنها عذرخواهی می‌کنیم. هیچ توضیحی نداریم چراکه در دیداری که می‌توانستیم 5 گل به ثمر برسانیم، 2 بر 2 به پایان رساندیم. ما حرفی نداریم جز اینکه بگویم روز جمعه هواداران خراب کردیم.

 


وی ادامه داد: اکنون در شرایط عادی به سر نمی‌برم فقط تنها چیزی که به زبان می‌آید این است که باید از هواداران عذرخواهی کنم چراکه آنها زحمت کشیدند و به استادیوم آمدند اما ما نتوانستیم یک پیروزی به آنها بدهیم.
مربی استقلالی‌ها در رابطه با صحنه اخراج دروازه‌بان گسترش فولاد گفت: من از صحنه دور بودم تا فیلم بازی را نبینم نمی‌توانم نظر بدهم.

 


خرمگاه درباره غرور بازیکنان استقلال پس از جلو افتادن از حریف گفت: من هم معتقدم غرور بازیکنان ما را فراگرفته بود و چند اشتباه بچگانه باعث این تساوی شد. من این را تساوی نمی‌دانم به عقیده من ما این بازی را شکست خوردیم.

 


او ادامه داد: از دست دادن فرصت توسط کاوه رضایی را ما ایراد خودمان می‌دانیم نه این بازیکن چراکه هنوز نتوانسته‌ایم باعث شویم تا او استفاده صددرصدی از موقعیت‌هایش کند. البته این شرایط فوتبالی است همانطور که کسی تصور نمی‌کرد کریمی امروز 2 گل بزند و او زد، قطعا در هفته‌های آینده کاوه هم عملکرد بهتری خواهد داشت.

 


وی درباره تعویض‌های تیم گفت: ما شرایط خوبی داشتیم تنها چند اشتباه فردی باعث شد گل بخوریم. به عقیده من حتی شرایط بدنی بازیکنانمان هم خوب بود و به همین دلیل تعویض کردیم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: