« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۵۶۳۲
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۵ - ۱۹:۱۰
امام جمعه لنده
امام جمعه لنده گفت:کوچک شدن سفره خانواده‌ها و تعطیل شدن مراکز هسته‌ای مهمترین خسارات تحمیل شده به ملت ایران بوده که ناشی از برجام و نگاه خوشبینانه به غرب است.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف ، حجت‌الاسلام سید هدایت محمودی‌اصل در خطبه‌های نماز جمعه امروز لنده با تبریک سالروز آغاز امامت حضرت ولی‌عصر (عج) به مناسبت‌های هفته اشاره و گفت: یکی از موضوعاتی که امروز خوراک رسانه‌های داخلی و خارجی است بحث برجام و نقض آن از سوی آمریکا بوده است.

وی افزود: بدعهدی و نقض برجام همان چیزی بود که رهبری در آغاز مذاکرات آن را به دولتمردان یادآوری کرده بودند.

امام جمعه لنده تصریح کرد: امروز جهانیان به نقض برجام و بد عهدی‌های صورت گرفته از سوی آمریکا پی برده‌اند.

محمودی‌اصل ادامه داد: برخورهای چندگانه غرب با برجام به جایی رسید که با اکثریت آرا تحریم‌های 10 ساله علیه ایران را به تصویب می‌رساند.

وی خاطرنشان کرد: ماهیت برجام و چهره خبیث آمریکا با عهدشکنی و نقض برجام توسط آنها برای کسانی که به مذاکرات و ادعاهای آمریکا خوشبین بودند روشن شد.

امام جمعه لنده یادآور شد: علی‌رغم همه تذکرات رهبر معظم انقلاب و اقدامات صورت گرفته در جهت نقض برجام از سوی آمریکا هنوز عده‌ای به خوشبینی خود امیدوار هستند.

محمودی‌اصل خطاب به خوشبینان به برجام گفت: تنها راه علاج و خروج از همه مشکلات کشور رسیدن به خودباوری مدنظر رهبری بوده و هیچ برجامی نمی‌تواند مشکلات ما را برطرف کند.

وی افزود: کوچک شدن سفره خانواده‌ها و تعطیل شدن مراکز هسته‌ای مهمترین خسارات تحمیل شده به ملت ایران بوده که ناشی از برجام و نگاه خوشبینانه به غرب است.

محمودی‌اصل ادامه داد: برای جبران خسارات سال‌های متمادی باید وقت و هزینه صرف کرد ولی اقتصاد مقاومتی و توسعه صنایع داخلی می‌تواند در پیشرفت کشور تأثیر به‌سزایی داشته باشد.

وی ادامه داد: مسؤولان بدانند که ملت سهل‌انگاری و اشتباهات آنان را فراموش نخواهند کرد و منتظر اقدامی در خور شأن از سوی مسؤولان کشور هستند.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان لنده در ادامه به هفته وحدت اشاره و تصریح کرد: آنچه امروز دشمنان ایران و اسلام به دنبال آن هستند اختلاف‌افکنی میان شیعیان و اهل سنت بوده که نیاز است با هوشیاری و بصیرت‌افزایی این توطئه شوم آنها را خنثی کنیم.

محمودی‌اصل گفت: حوادث و جنگ‌های نیابتی در منطقه همه برای انشقاق امت اسلامی بوده که نیاز است سران کشورهای اسلامی با هوشیاری از این گرداب خود را بیرون بکشند./فارس
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: