« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۶۰۷۹
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۶
یاسوج
مدیر آزمایشگاه های دانشگاه یاسوج از نصب دستگاه فوق پیشرفته تصویربرداری آزمایشگاهی در دانشگاه یاسوج خبر داد.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف به نقل از روابط عمومی دانشگاه ؛   دکتر وحید مددی گفت: اولین دستگاه ای.اف.ام به منظور تصوبرداری پیشرفته در دانشگاه یاسوج نصب و راه اندازی شد.

وی با بیان اینکه کیفیت تصویربرداری این دستگاه  100در مقیاس نانو متر است و اظهار داشت: این دستگاه فوق العاده حساس و پیشرفته است و نوک آن از یک قسمت اتمیک تشکیل شده و قادر است تصاویر باکیفیت از نمونه های آزمایشگاهی و مرتبط با صنایع شیمیایی، داروسازی و علوم پزشکی ارائه دهد.

دکتر مددی مدل این دستگاه را آلفا A300 معرفی کرد و گفت: دستگاه تصویربرداری A.F.M کاربردهای زیادی در حوزه های انرژی، الکترونیک و نانو فناوری دارد.

وی بیان داشت: این دستگاه پیشرفته تصویربرداری مستقیما از شرکت وی تک آلمان خریداری شده و کارشناسان این شرکت برای نصب و راه اندازی آن به کهگیلویه و بویراحمد سفر کردند.

 مدیر آزمایشگاه های دانشگاه با بیان اینکه این دستگاه موجب ارتقاء سطح علمی دانشگاه های استان خواهد شد افزود: این دستگاه می تواند برای دانشگاه سودآوری داشته باشد و در مدت زمان 5 تا 7 سال  هزینه های خرید آن را تامین کند.

 دکتر مددی اذعان داشت: دانشگاه یاسوج آمادگی دارد با دیگر دانشگاههای استان و هم چنین ادارت و نهادهای استان برای انجام کارهای پژوهشی و آزمایشگاهی همکاری کند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: