« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۶۵۴۷
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۹:۳۱
معاون رئیس جمهوری عراق و سفیر ایران در بغداد روز شنبه درباره مهمترین مسائل بین المللی و منطقه ای گفت و گو کردند و در این دیدار سفیر کشورمان حمایت تهران را از بغداد مجددا اعلام کرد.
به گزارش آوای رودکوف به نقل از ایرنا، براساس بیانیه صادره از سوی دفتر نوری المالکی معاون رئیس جمهوری عراق، در این دیدار که در دفتر مالکی انجام شده ، طرفین آخرین تحولات امنیتی و روند جنگ علیه گروه تروریستی داعش را در عراق، از جمله پیروزی های اخیر نیروهای مسلح عراق و الحشدالشعبی در استان نینوا، مورد تبادل نظر قرار دادند.
براساس این بیانیه ، نوری المالکی در گفت وگو با حسن دانایی فر، گفته که پیروزی عراقی ها بر گروه تروریستی داعش سهم بسزایی در شکست طرح های افراط گرایی و ستیزه جویانه در منطقه داشته است.
وی کشورهای جهان را به همکاری جهت ریشه کن کردن این معضل بزرگ و خطرناک فراخواند.
براساس این گزارش ، دانایی فر نیز در این دیدار با اعلام دوباره حمایت ایران از عراق در همه زمینه ها ، بویژه در جنگ علیه تروریسم، از تلاش های معاون رئیس جمهور عراق در بسط و گسترش روابط دوجانبه تقدیر کرد.
وی این روابط صمیمی میان تهران و بغداد را به نفع ملت های دو کشور و نیز صلح و ثبات در منطقه دانست.
نوری المالکی معاون رئیس جمهوری عراق و نخست وزیر پیشین این کشور ، رهبری بزرگترین فراکسیون پارلمانی عراق، یعنی ائتلاف دولت قانون را نیز بر عهده دارد.
وی همچنان دبیرکل حزب الدعوه اسلامی ، ازقدیمی ترین و پر نفوذترین احزاب عراق نیز هست.
خاورم*4*1770*1010
انتشار دهنده:حسن معظمی
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: