« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۶۶۱۸
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۴
اینترنشنال بیزینس تایمز؛
رسانه های آمریکایی به بهانه "آزمایش موشک بالستیک" توسط ایران به فضاسازی رسانه ای علیه ایران می پردازند.
 پایگاه خبری آوای رودکوف :روی کار آمدن دولت ترامپ و وزارت خارجه ای که توسط تیلرسون رهبری می شود، می تواند تاثیری بی سابقه ای بر روابط آمریکا و ایران و وضع تحریم های سنگین بر ایران داشته باشد.

رسانه های آمریکایی به بهانه "آزمایش موشک بالستیک" توسط ایران به فضاسازی رسانه ای علیه ایران می پردازند و از جنگ و تحریم های سنگین سخن به میان می آورند.

در همین راستا، پایگاه "اینترنشنال بیزینس تایمز" (International Business Times) با انتشار گزارشی تحت عنوان "آمریکا در سال 2017 [با ایران] وارد جنگ می شود؟ وزارت خارجه آزمایش موشک بالستیک ایران را به شدت محکوم کرده است" به این موضوع پرداخته است.
 
در این گزارش آمده است: «وزارت خارجه آمریکا آزمایش موشک بالستیک ایران را محکوم کرده است. مقامات ایران نیز اعلام کرده اند که در مقابل ممنوعیت های اعمال شده از سوی ترامپ در رابطه با صدور روادید اقدام متقابل انجام خواهد داد.
 
مارک تونر، معاون سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در بیانه ای که در اختیار "آی بی تایمز" قرار گرفته عنوان کرده است که "ما از گزارش آزمایش موشکی بالستیک ایران و فعالیت های غیر مسئولانه و تحریک آمیز این کشور کاملا مطلع هستیم و به ایران می گوییم که به این فعالیت های خود پایان دهد.»
 
در ادامه این گزارش آمده است: «روی کار آمدن دولت ترامپ و وزارت خارجه ای که توسط تیلرسون رهبری می شود، می تواند تاثیری بی سابقه ای بر روابط آمریکا و ایران و وضع تحریم های سنگین بر ایران داشته باشد.»

 
منبع: جام نیوز
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: