« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۶۸۶
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۲ - ۰۷:۵۲
بعضا شاهد هستیم که مسائلی که مطرح می شود  نه قابل طرح در شرایط فعلی است و نه این کاندیداها توان اجرایی کردن ان را در زمان و موقعیت فعلی دارند چرا که از اساس این روش ادعا کردن و وعده دادن  فاقد یک شالوده ذهنی در راستای کدگذاری برای مدیریت اقتصادی کشور است.


به گزارش آوای دنا به نقل از خانه ملت،نایب رییس کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس تاکید کرد: برای حل مشکلات اقتصادی ایران نیازمند برنامه ریزی و تبیین راهکار و سیاست‌های راهبردی و کاربردی هستیم.

تاجگردون در این خصوص تصریح کرد: این فقدان اعلام برنامه‌های مناسب اقتصادی و عدم تدوین استراتژی مناسب در جریان که به نظر می‌رسد در کشور ما به صورت یک عادت درآمده است.

وی ادامه داد: کسانی که امروز کاندیدای ریاست جمهوری می شوند و یا در گذشته کاندیدای این جایگاه کشور می شدند، همگای در یک نقطه مشترک بودند و آن مسئله نقد گذشته بوده و هست.

تاجگردون در ادامه این مطلب افزود: کاندیدای انتخابات یازدهم ریاست جمهوری گرفتار همان مشکلی هستند که در دوره های قبلی نیز گریبان کاندیدای دیگر را گرفته بود یعنی برنامه های کلی مطرح می شود و در بین این برنامه ها مسائل اقتصادی بیش از پیش نمود دارد.

این نماینده مجلس تصریح کرد:  بعضا شاهد هستیم که مسائلی که مطرح می شود  نه قابل طرح در شرایط فعلی است و نه این کاندیداها توان اجرایی کردن ان را در زمان و موقعیت فعلی دارند چرا که از اساس این روش ادعا کردن و وعده دادن  فاقد یک شالوده ذهنی در راستای کدگذاری برای مدیریت اقتصادی کشور است.
این که کاندیداهای موجود در پی تغییر وضعیت فعلی هستند البته به خودی خودی نکته مثبتی است که نشان می دهد افراد حاضر در صحنه نسبت به مشکلات امروز جامعه حساس هستند اما  آن چه مشخص نیست این کسئله است که چه طور و چه گونه و به چه وسیله ای کاندیدها در پی اصلاح وضعیت اقتصادی هستند.

راهکار حل بیماری هلندی برنامه ریزی راهبردی را می طلبد

نایب رییس کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس با تاکید بر اینکه یکی از مشکلات امروز اقتصادی کشور بیماری هلندی است، تصریح کرد: بیماری هلندی اثری شناخته شده در اقتصاد است که طی صد سال اخیر گریبان بسیاری از کشورها به خصوص کشورهایی با اقتصاد تک‌محصولی را گرفته است.

نماینده مردم گچساران در مجلس  افزود: متاسفانه سیاست‌های اقتصادی دولت نهم و دهم کشور را در شرایط نامناسب اقتصادی قرار داده و تیشه به ریشه تولید زده و در‌آمدهای ارزی را هدر داد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: