« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۶۸۶۳
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۴
مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد مطرح کرد
مردم خیر و نیکوکار هم استانی ماهیانه بیش از دو میلیارد و 300 میلیون ریال از طریق صندوق های صدقات به هم نوعان نیازمند خود کمک می کنند.


پایگاه خبری آوای رودکوف
: یکی از راهکارهای کمک به مددجویان نیازمند پرداخت صدقه است که انجام  این مهم آثار و برکات بی‌شماری در زندگی فرد دارد.

به گزارش روابط عمومی کمیته امداد، فرید محبی مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد گفت: مردم خیر و نیکوکار استان در ده ماهه امسال بیش از 23 میلیارد و 334 میلیون ریال صدقه برای کمک به نیازمندان پرداخت کرده اند که صدقات جمع‌آوری شده برای رفع نیازهای مددجویان از قبیل جهیزیه نوعروسان، هزینه‌های فرهنگی، درمانی، عمرانی و سایر خدمات جامعه هدف کمیته امداد هزینه می شود.

وی با اشاره به اینکه این مبلغ از مجموع 9هزار و 249 صندوق بزرگ، متوسط و کوچک در استان جمع آوری شده، افزود: مردم خیر و نیکوکار هم استانی ماهیانه بیش از دو میلیارد و 300 میلیون ریال از طریق صندوق های صدقات به هم نوعان نیازمند خود کمک می کنند.  

محبی به  فعال شدن سامانه پیامکی با شماره #074 * 8877* به عنوان یکی از روش های نوین در پرداخت کمک های مردمی برای تمامی مشترکان اپراتور همراه اول و ایرانسل، اشاره کرد و گفت: افزایش درآمد، جلوگیری از سوء استفاده های احتمالی، افزایش اعتماد عمومی و کاهش هزینه تخلیه صندوق صدقات از جمله مهم ترین مزیت های پرداخت صدقه به روش الکترونیکی است.
مدیرکل کمیته امداد استان با یادآوری اینکه سال گذشته مردم خیر و نوعدوست استان بیش از ۲۹ میلیارد و ۹۲۵ میلیون ریال صدقه پرداخت کردند، خاطرنشان کرد: امید است که با اعتمادسازی، تبلیغات صورت گرفته و راه اندازی سامانه پیامکی میزان مشارکت مردم در برنامه های کمیته امداد و کمک رسانی به نیازمندان افزایش یابد.

وی با بیان اینکه هم استانی های نیکوکار می توانند به صورت تلفنی یا با مراجعه حضوری به دفاتر و ادارات تابعه کمیته امداد در استان مشترک صدقات شوند، افزود: در آستانه برگزاری جشن نیکوکاری برای کمک به نیازمندان نیز سامانه پیامکی با شماره #1*074 * 8877* راه اندازی شده است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: