« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۶۸۹۳
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۸
مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد مطرح کرد
مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد به منظور تعامل بیشتر در راستای خدمت به نیازمندان با مدیر امور شعب بانک ملی استان دیدار و گفت و گو کرد.


 به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف به نقل از روابط عمومی کمیته امداد، فرید محبی مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد در این دیدار گفت: ایجاد اشتغال برای مددجویان تحت حمایت این نهاد یکی از رویکردهای اصلی کمیته امداد است که از طریق اعطای تسهیلات اشتغال انجام می شود.

وی با بیان اینکه کل مبلغ ابلاغی بانک مرکزی به بانک ملی استان برای تسهیلات اشتغال مددجویی امسال بیش از 212 میلیارد ریال است، افزود: یک هزار و 477 پرونده مددجویی برای دریافت تسهیلات اشتغال به بانک ملی معرفی شده و از محل اعتبارات این بانک 399 طرح با اعتبار 54 میلیارد ریال اجرا شده است.

محبی با اشاره به مشکلات مددجویان و نیازمندان جامعه، خواستار بازپرداخت تسهیلات باقی مانده ، تسهیل و عدم سخت گیری بانک ها در دریافت ضمانت نامه ها و همکاری بیشتر در این زمینه شد.

احداله امیری مدیر امور شعب بانک ملی کهگیلویه و بویراحمد در این دیدار ضمن تقدیر از خدمات ارزشمند کمیته امداد در حوزه اشتغال مددجویان، گفت: این بانک از طرح های اشتغال و کارگاههای تولیدی حمایت می کند و در پرداخت تسهیلات به طرح هایی که به ایجاد و توسعه اشتغال و تولید منجر شود همکاری دارد.

وی با اشاره به نظارت دقیق کمیته امداد بر طرحهای اشتغال، اظهار کرد: هزینه کرد صحیح و نظارت به موقع کارشناسان بر طرح های اشتغال از دلایل موفقیت و پایداری طرحهای اشتغال ایجاد شده کمیته امداد است.

امیری با بیان اینکه همکاری با کمیته امداد افتخار بزرگی برای بانک ملی است، افزود: بانک ملی آمادگی دارد تا در زمینه اعطای تسهیلات اشتغال زایی به جامعه هدف کمیته امداد همکاری بیشتری را با این نهاد داشته باشد.

شایسته ذکر است هم اکنون بیش از 32 هزار خانواده کهگیلویه و بویراحمدی تحت پوشش خدمات کمیته امداد استان بوده و از خدمات و حمایت های این نهاد بهره مند می شوند.
 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: