« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۶۹۶
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۸:۵۷
یک عضو مجلس خبرگان گفت: اصلاح طلبان حرف بی ربط تقلب را زدند و براین حرف بی ربطشان ایستادند و به شدت حذف شدند و اصولگرایان از این حذف ضرر کردند

به گزارش آوای دنا به نقل از ایسنا، آیت‌الله محمدصادق حائری شیرازی در جلسه شورای اداری استان قزوین که در سالن جلسات استانداری برگزار شد، اظهارداشت:خداوند سبحان در کتاب آسمانی قرآن کریم ما را به وحدت و یکپارچگی دعوت کرده است این سخن بدان معناست که اسلام تفرقه را قبول ندارد.

وی ادامه داد: تفرق یک طرف است و اعتصام به حبل الهی سمت دیگر است یعنی با تفرق از حبل الهی دور می شویم، حال اگر یک دست شدن به معنی این نیست که نقادی نباشد، بلکه نبود نقد به جامعه صدمه می زند .

نماینده مردم استان فارس در مجلس خبرگان تصریح کرد: اصلاح طلبان آن حرف بی ربط تقلب را زدند و براین حرف بی ربطشان ایستادند و به شدت حذف شدند و اصولگرایان از این حذف ضرر کردند، مدام اصلاح طلب عیب می گرفت و حذف شد، حالا باید پرسید که چه کسی باید تو را نقد کند البته منظور از نقد دشمنی یا سیاه نمایی نمایی نیست.

وی عنوان کرد: اخوت اسلامی را در کنار مبارزاتتان نیز داشته باشید، ولی به یکیدگر انگ نزنید که این فلان و آن فلان است.

حائری شیرازی خاطرنشان کرد: من در ایام پایانی دوران ریاست جمهوری آیت الله خامنه ای به ایشان گفتم که وقتی این دوره دوم تمام شد چکار می کنید، ایشان فرمودند می روم دنبال آخوندی البته اگر امام بگوید برو عقیدتی سیاسی ژاندارمری یکی از روستاهای سیستان و بلوچستان، تردید نمی کنم؛ این سخن مقام معظم رهبری در ان روز نشان داد که رئیس جمهور خود را آماده کرده است و این نشان از اخلاص رهبری دارد.

وی تأکید کرد: در عین رفاقت انتقاد هم داشته باشیم و در عین انتقادات رفاقت، اینطور نباشد که خودی ها را با خوش بینی و تعریف های آن چنانی از خود راضی نگاه داریم.

نماینده مردم استان فارس در مجلس خبرگان ادامه داد: عیوب دیگران را با هر شدت و ضعفی می گوئیم عیوب خودی ها را نیز همانطور بگویئم و موفقیت خودی ها را هر طور می گویئم موفقیت دیگران را نیز همانگونه بیان کنیم.

وی اظهارداشت: بدانید امروز امام زمان (عج) از کسانی که با هم اختلاف و دشمنی دارند، بیزار است، بنابراین برای این‌که لطف ایشان شامل حال شما شود صمیمیت را در پیش بگیرید.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: