« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۶۹۷۱
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۸:۳۷
روابط عمومی و امور بین الملل موسسه دبیرخانه دین پژوهان کشور :
یازدهمین آیین انتخاب، معرفی و تجلیل پژوهش های برتر دینی و پژوهشگران برگزیده و پیشکسوتان دین پژوهی برگزار می شود.


پایگاه خبری آوای رودکوف : شورای دین پژوهان کشور اعلام کرد، به منظور حمایت، توسعه، غنی سازی و ترویج پژوهشهای دینی، با شرایط جدید آثار مراکز علمی و پژوهشی را برای ارزیابی دریافت می نماید.

طبق اطلاعیه صادره از دبیرخانه دین پژوهان کشور، آثار پژوهشی و پایان نامه های اتمام یافته و آماده چاپ  در فرایند بررسی و ارزیابی و انتخاب قرار می گیرند.

این دبیرخانه شرایط ذیل را برای پذیرش آثار پژوهشی و پایان نامه ها اعلام کرده است:

1-    ویژگی های اثر پژوهشی بر اساس تعریف شورای علمی به این شرح می باشد: آثار ارسالی باید دارای    نو آوری علمی، روشمند بودن، پاسخگو بودن به سوالات نظری و دارای راه حل عملی در مسائل علمی، نقادی، ایده پردازی و مدل سازی باشند.

2-    استثنائاً در این دوره، آثار تولید شده در دو ساله اخیر (94 و 95 ) پذیرفته و آثار پژوهشی دینی سالهای قبل از این دوره به کمیته های ارزیابی ارائه نخواهد شد.

3-    آثار چاپ شده، مورد ارزیابی و انتخاب قرار نمی گیرند زیرا آیین معرفی و تجلیل از پژوهشهای برتر دینی صرفاً به آثار آماده چاپ اختصاص یافته است.

4-    پایان نامه های دکتری و سطح چهار حوزه نیز چنانچه واجد شرایط یاد شده باشد پذیرفته می شود.

توضیح: آثار ارسالی می بایست در قالب متن صحافی شده نهایی و آماده چاپ و دارای معرفی توصیفی و چکیده به همراه فایل دیجیتال در مهلت مصوب از 15 بهمن 95 الی 15 خرداد 96 به دبیرخانه دین پژوهان کشور تحویل شوند.

جهت اطلاعات بیشتر از طریق تماس با دبیرخانه و یا مراجعه به سایت www.dinpajoohan.com   اقدام فرمایند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: