« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۶۹۹۵
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۰
خانمی که قصد ازدواج با او را دارم با خودروی شخصی به محل کارش بردم، یکی از همکاران او از قضا یکی از اقوامش هم هست ما را دید و پلاک منو برداشت، از طریق پلاک کلیه مشخصات و آدرس منو شناسایی کرد، با توجه به اینکه چند ماه دیگه برای خواستگاری از این خانم شرایطم آماده میشد اما الانقصد دارم تا یکی دو روز دیگه برم خواستگاری،از یه طرف اون فرد می دونه که خانواده این دختر خیلی حساسند، یه جورایی این آقا قصد اذیت یا اخاذی داره.

سئوال من اینه که:
آیا به همین راحتی می تونه مشخصات هر راننده ای را در آورد؟ اگه این کارو کرد جرمش چیه؟


پاسخ:

اگر آن شخص باتوجه به موقعیت وسمت خود اطلاعات شما رافاش کرده، مشمول مجازات سه ماه تا یک سال حبس خواهد شد. براساس ماده 648 کتاب پنجم قانون مجازات اسلامی.
و با توجه به اینکه چندین راز از زندگی شما را بازگو کرده، می تواند از موارد اشد مجازات(یکسال حبس)باشد و اشخاص جز در موارد قانونی حق بازگو کردن اسرار دیگران را ندارند.

البته لازم به ذکراست که اگرشخصی به جز اقوامِ این خانم که شما را با آن خانم دیده، اطلاعات خصوصی زندگی شما را به این شخص گفته است، پیداکردن این فرد کمی بعیداست؛ ولی درهرحال شما می توانید از فامیل ایشان شکایت کیفری کنید تا در صورت تحقیقِ قاضی محترم، حقایق مشخص شود.

دادرس
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: