« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۶۹۹۹
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۰
وحیددستجردی خبر داد:
سخنگوی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی با اشاره به برگزاری مجمع عمومی این جبهه در پنجشنبه هفته جاری گفت: تاکنون از طریق سامانه ای که توسط هیات موسس ایجاد شد، ۵۰ نفر خود را به عنوان کاندیدای ریاست جمهوری معرفی کرده اند.
به گزارش آوای رودکوف ، مرضیه وحیددستجردی عصر سه شنبه در نشست خبری که در محل خبرگزاری مهر تشکیل شده بود در جمع خبرنگاران این مطلب را بیان کرد.

وی اظهار داشت: نخستین جلسه مجمع عمومی ملی جبهه روز پنحشنبه در مجتمع شهر آفتاب برگزار می شود، تا کنون دوبار قصد برگزاری این جلسه را داشتیم اما به دلیل بی مهری ها و محدودیت مکان قرار شد پایان هفته جاری، این مجمع با حضور ۳ هزار نفر برگزار شود.

وحیددستجردی افزود: در این مجمع ۳۱ نفر به عنوان شورای مرکزی جبهه معرفی خواهند شد. تا کنون از طریق سامانه ای که از سوی هیات موسس ایجاد شده است بیش از ۲۰۰ نفر جهت انتخاب شدن در مجمع عمومی اعلام کاندیداتوری کردند.

وی تاکید کرد: ۵۰ نفر نیز از طریق همین سامانه خود را به عنوان کاندیدای ریاست جمهوری معرفی کرده اند که احتمال دارد این تعداد افزایش نیز یابد./ایرنا
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: