« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۷۲۰۱
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۸
یاسوج
بسیج دانشجویی، انجمن اسلامی دانشجویان مستقل و مجمع دانشجویان عدالت خواه دانشگاه یاسوج طی نامه ای به وزیر علوم خواستار ورود وی جهت رفع مشکلات و موانع پیش روی این تشکل ها در دانشگاه شدند.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف از یاسوج ، سه تشکل دانشجویی دانشگاه یاسوج شامل: بسیج دانشجویی، انجمن اسلامی دانشجویان مستقل و مجمع دانشجویان عدالت خواه در نامه ای خطاب به محمد فرهادی وزیر علوم خواستار ورود وی جهت رفع مشکلات و موانع پیش روی این تشکل ها در دانشگاه شدند.

متن نامه به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم
دانشگاه همیشه و در همه جا این انتظار هست که محل جوشش و اوج دو جریان حیاتی در کشور باشد: اول، جریان علم و تحقیق؛ دوم، جریان آرمان‌گرایی‌ها و آرمان‌خواهی‌ها و هدفگذاری‌های سیاسی و اجتماعی.امام خامنه ای


جناب آقای دکتر محمد فرهادی
وزیر محترم علوم
سلام علیکم
مدتی است که فضای علمی ، اخلاقی و آزاداندیشانه دانشگاه دولتی یاسوج با سوء مدیریت مسئولین دانشگاه و اتخاذ سیاست سکوت در قبال بی قانونی ها و بی حرمتی ها ، به فضایی ملتهب و پر تشنج تبدیل شده است.

جنبش دانشجویی مطالبه گر بارها و بارها این مسائل را از طریق مراجع قانونی دانشگاهی پیگیری کرده است؛ اما متأسفانه هیچ پاسخی دریافت نکرده است.از این رو با توجه به این که ادامه ی این روند برای فضای دانشگاه و استان خطرناک می باشد، مجبور شدیم تا  این مسائل  را به سمع و نظر حضرت عالی برسانیم.

بسیج دانشجویی، انجمن اسلامی دانشجویان مستقل  و مجمع دانشجویان عدالت خواه این دانشگاه خواستار پیگیری و ورود جدی حضرت عالی به این مسائل ، متناسب با قانون و آیین نامه دانشگاه های کشور هستند.

لازم به ذکر است که جهت حفظ شأن دانشگاه ذکر جزئیات نکرده ایم و سربسته موارد را گوش زد نموده ایم .

و لینصرن الله من ینصره.....
رونوشت:
دفتر نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاهها _ جهت اطلاع
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: