« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۷۷۳
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۳۹۲ - ۱۸:۵۳
نائب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس امروز در گچساران از اختصاص 3 هزار میلیارد ریال اعتبار برای کاهش اثرات آلودگی هوا در کشور خبرداد . غلامرضا تاجگردون با اشاره به تاثیر منفی آلودگی هوا بر سلامت ، زندگی و فعالیت مردم و تولیدات کشاورزی گفت : با این میزان اعتبار می توان گام مهمی در کاهش اثرات آلودگی هوا قبل از رسیدن به مرزهای کشور برداشت. وی مهار ریز گردهای موجود در هوا را علاوه بر اختصاص بودجه ، مستلزم همکاری کشورهای همسایه و مدیریت بخش های مختلف کشور دانست. تاجگردون همچنین از اختصاص دو هزار میلیارد ریال اعتبار برای پرداخت پاداش خدمت کارکنان دولت در مناطق محروم و یک هزار و 300 میلیارد ریال برای نوسازی و تکمیل طرح های نیمه تمام مساجد کشور در بودجه 92کشور خبر داد.این در حالی است که طی روزهای اخیر ریزگردها استان های جنوب و جنوب غربی را به شدت آزار داده است .
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۲
سربلند
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۳
0
0
نماینده وقتی عرضه داشته باشه قادر به دفاع از حقوق موکلین خود خواهد بود. برای همین هست که مردم مشکل گشای خود را مردان اصلاح طلب میدانند.
روحانی اصلاح طلب نیس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۴
0
0
کدوم مردم اصلاح طلبان را مشکل گشا میدانند اگر اینطور بود که عارف کنار نمی کشید
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: