« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۸۱۳
تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۳۹۲ - ۱۲:۴۷
در ابتدای این مراسم کلیپی احساسی به مدت 30 دقیقه از 8 سال فعالیت احمدی‌نژاد پخش شد که در قسمت‌هایی از آن یک دختر بچه‌ای با حالتی گریان می‌گفت "من پدر ندارم، اما افتخار می‌کنم که پدرم احمدی‌نژاد، شجاع‌ترین مرد ایران است

به گزارش آوای دنا، سید عزت‌الله ضرغامی رئیس سازمان صدا و سیما صبح امروز (یکشنبه) در مراسم «نکوداشت 8 سال تلاش جهادی و تجلیل از رئیس جمهور و دولت خدمتگزار» که در مرکز همایش‌های بین‌المللی صدا و سیما  برگزار شد در سخنانی عدالت‌محوری دکتر احمدی‌نژاد را از ویژگیهای برجسته وی دانست و گفت:

رفتار رییس‌جمهور، تصمیم‌گیری‌ها و حضور وی در دل مردم در ظاهر ویژگی عدالت‌محور بودن دکتر احمدی‌نژاد را نشان می‌دهد علاوه بر اینکه رییس‌جمهور به طور هدفمند برای تحقق عدالت فعالیت‌های گسترده‌ای از موضع عدالت‌خواهی و دستگیری از مستضعفین و محرومین و آرمانهای انقلاب داشته‌اند.
رییس سازمان صدا و سیما تصریح کرد: بسیاری از طرح‌هایی که توسط دولت خدمتگزار در راستای عدالت محوری به انجام رسیده توانسته خلا‌ءهای زیادی را در کشور پر کند.

ضرغامی با بیان اینکه آنچه از شخصیت دکتر احمدی‌نژاد در اذهان می‌ماند و باید باقی بماند استکبارستیزی و مقابله وی با صهیونیست است، تصریح کرد: این ویژگی شخصیتی رییس‌جمهور باعث به وجود آمدن شور و نشاط بالا در جامعه بین‌المللی شده و امروز بسیاری از مردم دنیا با مدیریت رییس‌جمهوری اسلامی ایران به انقلاب اسلامی امیدوار شده‌اند.

ضرغامی با بیان اینکه دکتر احمدی‌نژاد حلقه سنتی مدیریت در کشور را شکست، خاطرنشان کرد: انجام این کار هرگز ساده نبوده و امروز بسیاری از مدیران شایسته و خدمتگزار با درایت رییس‌جمهور به جریان مدیریت کشور اضافه شده و این نشان از شجاعت دکتر احمدی‌نژاد دارد.

رییس سازمان صدا و سیما دکتر احمدی‌نژاد را ذخیره ارزشمند برای نظام دانست و خاطرنشان کرد: مطمئنا مسئولان برجسته و خدمتگزار پس از پایان دوران خدمت خود جزء بیت‌المال بوده و به مردم تعلق دارند.

ضرغامی همچنین با اشاره به اینکه دکتر احمدی نژاد معتقد است که مسئولان باید آبروی خود را برای اعتلای ارزشهای نظام بگذارند، تصریح کرد: این اعتقاد رییس‌جمهور در بسیاری از شرایط از سوی وی به اثبات رسیده و این در حالی است که برخی از مسئولان که جایگاه ویژه‌ای داشته و تاثیرگذار بوده‌اند در بزنگاه‌های حساس حاضر نشدند تا از آبروی خود برای نظام گذشت کنند.

* در ابتدای این مراسم کلیپی احساسی به مدت 30 دقیقه از 8 سال فعالیت احمدی‌نژاد در کسوت ریاست‌جمهوری پخش شد که در قسمت‌هایی از آن نیز یک دختر بچه‌ای با حالتی گریان می‌گفت "من پدر ندارم، اما افتخار می‌کنم که پدرم احمدی‌نژاد، شجاع‌ترین مرد ایران است"؛ این سخن ان دختر بچه، اشک‌های احمدی‌نژاد را درآورد.

* در این کلیپ از برنامه‌های تبلیغاتی احمدی‌نژاد برای انتخابات ریاست‌جمهوری 88،‌ مصاحبه با یکی از اعضای تیم‌های حفاظتی، سخنان احمدی‌نژاد در فروردین 85 و 86،‌ تصاویری از سفر به کشورهای خارجی، مصاحبه علیرضا افشار شهید رسانه با رئیس‌جمهور در اولین سفر احمدی‌نژاد به سازمان ملل، سخنان احمدی‌نژاد قبل بازی فوتبال ایران و کره  وپیش‌بینی رئیس‌جمهور مبنی بر صعود به مرحله بعد با شکست کره، مصاحبه رئیس‌جمهور با شبکه‌های CNN، سخنرانی در دانشگاه کلمبیا، سفر به لبنان، سفر به نیجریه، بولیوی و .... پخش شد.

* یکی از اعضای تیم حفاظتی احمدی‌نژاد در این کلیپ می‌گفت: احمدی‌نژاد در سفرهای استانی بعد از رسیدگی به کارهای مردم، ساعت 1 نصف شب اطلاع می‌داد که به فلان وزیر بگویید نرود، کارش دارم؛ خُب واقعا خیلی پرکار بود پدر آدم درمیامد.

در این مراسم با اهداء نشان تقدیر رسانه ی ملی از طرف سازمان صدا و سیما از هشت سال تلاش جهادی دولت خدمتگزار تجلیل بعمل آمده است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: