« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۹۳۷۰
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۳
ورزشی
ماتیچ معتقد است پنج یا شش تیم شانس قهرمانی در این فصل از لیگ جزیره را دارند.
به گزارش آوای رودکوف به نقل از وبسایت نود، نمانیا ماتیچ ستاره صرب منچستریونایتد که فصل قبل موفق شد همراه چلسی قهرمان لیگ برتر شود، اعتقاد دارد در این فصل پنج یا شش تیم از شانس قهرمانی در لیگ برخوردار هستند. ماتیچ در این باره چنین گفته است:

  قهرمانی در این فصل واقعاً سخت است، نه فقط برای ما، بلکه برای همه مدعیان.  فکر می کنم واقع بینانه پنج یا شش تیم شانس قهرمانی دارند، باید قبول کرد پنج یا شش تیم، به شکل جدی مدعی قهرمانی هستند. بنابراین کار سختی پیش رو داریم، اما می دانیم که به عنوان منچستریونایتد باید بازی به بازی پیش برویم و هر بازی هم به برد فکر کنیم. هنوز راه زیادی تا پایان فصل باقی مانده است.

  مسلماً اکنون با ۲۹ سال سن، بازیکن باتجربه ای به حساب می آیم و نیاز به زمان زیادی نداشتم تا وفق پیدا کنم. بعضی بازیکنان منچستریونایتد را از قبل می شناختم، چرا که در مقابل آن ها بازی کرده بودم، بنابراین می دانستم یونایتد چطور تیمی است. البته که آن ها هم رفتار خوبی با من داشتند و کمک کردند تا سریعتر در تیم جا بیفتم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: