« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۹۷۲۱
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۳:۱۱
رئیس آموزش و پرورش لنده
رئیس آموزش و پرورش شهرستان لنده از مکتب عاشورا به عنوان مصباح الهدی و سفینة النجاه یاد کرد وگفت: دانش آموزان و فرهنگیان با شروع مهر از چشمه های جوشان عاشورا و دفاع مقدس سیراب می شوند.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف،رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان لنده به مناسبت باز گشایی مدارس و آگاهی اولیاء و همچنین آغاز هفته دفاع مقدس پیش از خطبه های نماز جمعه به ایراد سخن پرداخت.

علی جاویدان ضمن عرض تسلیت به مناسبت سالروز شهادت سرور و سالار شهیدان ابا عبدالله الحسین (ع) و همچنین گرامیداشت 8 سال دفاع مقدس و به گرامیداشت یاد و خاطره 36000 هزار دانش آموز شهید گفت: مهر  ماه امسال  و بهار تعلیم و تربیت در حالی آغاز می شود که منظومه کاملی از عنایت های مرتبط با هم را درخود جا داده است .

وی اظهار داشت: تقارن ماه مهر ؛ هفته دفاع مقدس و ماه محرم و عاشورا پیام مهمی دارد و آن برگشت آموزش و پرورش به عنوان محور و کلید توسعه به مبنای معرفتی و ریشه اصلی خود یعنی آزادگی و انسانیت و شهادت عالمانه می باشد .

ایشان از مکتب عاشورا به عنوان مصباح الهدی و سفینة النجاه یاد کرد وگفت:  دانش آموزان و فرهنگیان با شروع مهر از چشمه های جوشان عاشورا و دفاع مقدس سیراب می شنود.

علی جاویدان در ادامه سخنان خود در رابطه با فعالیت های انجام شده در شروع سال تحصیلی گفت: با عنایت به شروع سال تحصیلی اداره آموزش و پرورش شهرستان لنده با برنامه ریزی و تمهیدات اندیشیده شده در سه ماهه تابستان ، تمرکز خود را بر شروع یک مهر با نشاط  برای حدود 4000 هزار نفر دانش آموز شهرستان لحاظ نموده است .

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: