« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۹۷۲۲
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۳:۳۵
لنده
فرماندار شهرستان لنده در پیامی، به مناسبت آغاز سال تحصيلي جدید و بازگشايي مدارس، آغاز بهار دانش و رویش گلدسته های تعلیم و تربیت را تبریک و تهنیت گفت.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف، دارا کریمی نژاد فرماندار شهرستان لنده در پیامی، به مناسبت آغاز سال تحصيلي جدید و بازگشايي مدارس، آغاز بهار دانش و رویش گلدسته های تعلیم و تربیت را تبریک و تهنیت گفت.

متن پیام فرماندار لنده به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم
مژده دهید باغ را بوی بهار میرسد
آب زنید راه را هین که نگار میرسد. 

پایان شهریور ماه،  گذشته از طلیعه پاییز برگ ریزان ، تداعی کننده ی هم نشینی قلم با گلوله است . دو فصل ماندگار از قاموس نظام نوپای جمهوری اسلامی در شهریور ۵۹ رقم خورد . همزمانی آغاز بهار تعلیم و تربیت با یورش استکبار تا دندان مسلح ، پایه گذار فرهنگ ایثار و شهادت شد . نسل نوجوان آن روزها ، الفبای فداکاری را می بایست در خاکریز و خندق هجی می کرد . و چه زیبا سروده شد مشق عشقی که هنوز جهانیان را مات و مبهوت خود کرده است . این روزها در سایه امنیت و اقتدار برگرفته از فرهنگ عاشورایی تشیع سرخ علوی ، یادی می کنیم از دلیرمردانی که با ایثار جان خود ،  بر خاک گرم سنگر بوسه زدند ، غریبانه و دور از دامان پرمهر مادر پرکشیدند و آسمانی شدند .

اینجانب ضمن تسلیت بمناسبت آغاز ماه سراسر شور محرم ، تقارن هفته دفاع مقدس با طلیعه بهار بوستان فکر و اندیشه را گرامی داشته و به روان پاک امام شهدا و تمامی افلاکیان دفاع مقدس،  بالاخص شهدای عرصه فرهنگ ، معلمان و دانش آموزان شهید درود می فرستیم و سعادت و سربلندی ایران اسلامی را از درگاه خداوند سبحان مسالت می نماییم. 

کریمی نژاد
فرماندار شهرستان لنده
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: