« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۹۷۳۳
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۷
ورزشی
باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد؛ از کلیه ظرفیت‌های قانونی در جهت اعتراض به رأی صادره در ارتباط با موضوع فیفا استفاده خواهد کرد و مهاجم محروم خود را تا زمان فراهم شدن شرایط قانونی، در بازی‌ها به کار نمی‌گیرد.
به گزارش آوای رودکوف به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، در این بیانیه آمده است؛ در تاریخ اول مهر ماه 1396 رأی صادره از فیفا در خصوص شکایت شرکت سهامی فوتبال ریزه اسپور تیر ملاری ترکیه از بازیکن مهدی طارمی و باشگاه پرسپولیس، به باشگاه ابلاغ گردید. برابر رأی صادره باشگاه از دو پنجره نقل و انتقالات محروم گردیده و بازیکن نیز علاوه بر محرومیت چهار ماهه به مبالغ مالی جریمه شده است.

باشگاه پرسپولیس با اعتقاد به اینکه تیم فوتبال پرسپولیس در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا در مقابل الهلال عربستان بازی خواهد داشت و در شرایط حساسی قرار دارد، ضمن استفاده از کلیه ظرفیت‌های قانونی در جهت اعتراض به رأی صادره در دادگاه عالی ورزش، با احترام به آرای صادره از طرف فیفا و رعایت مقررات حرفه‌ای فوتبال، از بازیکن در بازی‌های پیش رو استفاده نخواهد کرد تا با استفاده از ظرفیت‌های حقوقی، شرایط قانونی به نحو مطلوب مهیا و رعایت گردد.

باشگاه از کلیه هواداران فهیم و علاقه‌مند پرسپولیس همچنین اصحاب رسانه می‌خواهد در شرایطی که تیم نیاز به آرامش و تمرکز دارد، همچنان حمایت‌های بی‌شائبه خود را بیش از پیش از تیم دریغ ننمایند تا مجموعه حقوقی باشگاه با استفاده از ابزارهای حقوقی و مقررات قانونی در جهت باز شدن پنجره نقل و انتقالات و نقض رأی صادره از فیفا با توجه به مستندات خود از حقوق قانونی باشگاه دفاع و اقدامات لازم را انجام دهد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: