« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۰۰۴۸
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۷
به میزبانی اداره ورزش و جوانان لنده:
جلسه هم اندیشی هیاتهای ورزشی شهرستان لنده به میزبانی اداره ورزش و جوانان این شهرستان و با حضور دارا کریمی فرماندار لنده و اصحاب رسانه برگزار شد.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف ، اولین جلسه هم اندیشی هیاتهای ورزشی شهرستان لنده به میزبانی اداره ورزش و جوانان این شهرستان و با حضور دارا کریمی فرماندار لنده و اصحاب رسانه برگزار شد.


در ابتدای این نشست  رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان لنده ضمن ارائه برنامه ها ؛اهداف و حدود انتظارات خود گفت:با ایجاد بسترهای مناسب و حمایت های اداره کل بدنبال برطرف کردن موانع ومشکلات هیات های ورزشی فعال در شهرستان   هستیم.


محمود فاضلی اظهار داشت: نگاه به ورزش، یک نگاه ملی و توسعه یافته است و هر جامعه ای که ورزشکار بیشتری داشته باشد از ناهنجاریها بدور است و جامعه،عاری از هر گونه بزهکاری خواهد شد.

همچنین فرماندار لنده طی سخنانی گفت: شهرستان  لنده با داشتن ظرفیت های بزرگ از جوانان مستعد وفعال توانایی فتح قله های قهرمانی را در  استان وحتی کشوردارد.


دارا کریمی نژاد  با تاکید برفراهم شدن زمینه های ورزشی برای تمام جوانان در شهرستان افزود:باید روسای هیئت ها ومربیان و ورزشکاران قدیمی وپیش کسوت در جهت جذب جوانان و نوجوانان در میادین ورزشی تلاش مضاعف نمایند.




 در این جلسه مسئولین هیئت های ورزشی ضمن ارائه گزارشی از فعالیتهای خود عدم تشکیل ستاد ساماندهی جوانان ؛ نبود زیر ساختهای ورزشی ؛ عدم توجه به باشگاههای فوتبال ؛نبود اماکن ورزشی در روستاهها ؛کمبود نیروی انسانی در اداره ورزش و جوانان؛عدم حمایت از مربیان ،قهرمانان و پیشکسوتان؛نبود خوابگاه برای ورزشکاران مهمان؛نبود سالن های اختصاصی برای هیات تهای مختلف ؛نبود وسائط نقلیه و.... را از مهمترین مشکلات ورزشی این شهرستان عنوان نمودند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: