« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۱۴۵
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۲ - ۰۵:۴۳
مدير عامل شرکت توانير با بيان اينکه افزايش هزينه نصب کنتور برق از سوي شما ابلاغ شده گفت: هزينه نصب کنتور برق افزايش نيافته است، بلکه اين موضوع به اين شکل است که هزينه‌هاي کنتور برق واقعي شده است  

به گزارش آوای دنا به نقل از شبکه ايران، وي ادامه داد:‌ قبلا اگر 200 هزار تومان از مشترک دريافت مي‌‌کرديم و بيش از يک ميليون تومان هزينه مي‌کرديم، حال گفتيم که هزينه کنتور همان قيمتي که دارد، را از مشترک دريافت کنيم.

مدير عامل توانير با اشاره به اينکه قبلا اين هزينه را شرکت توانير مي‌داد، گفت: اين بدهکاري‌هايي که شده يکي از دلايلش همين مي‌تواند باشد، پس از اين بعد اين هزينه‌ها را از مشترکان دريافت خواهيم کرد.

حائري درباره ميزان افزايش هزينه نصب يک کنتور تک فاز اظهار داشت: قيمتي که خود کنتور برق دارد را از مشترک دريافت مي‌کنيم.وي ادامه داد: نمي‌توان گفت هزينه نصب کنتور برق افزايش يافته است، بلکه بايد گفت که قيمت کنتور را مشترک بدهد و اين ابلاغ شده است.

افزايش هزينه نصب کنتور برق در غياب اطلاع‌رساني وزارت نيرو و توانير
اين در حاليست که خبرها حاکيست، با وجود اينکه مديرعامل شرکت توانير ابلاغيه‌اي رسمي مبني بر افزايش هزينه نصب کنتور برق را صادر کرده، روابط عمومي وزارت نيرو و توانير هيچ اطلاع‌رساني در اين باره ارائه نمي‌کنند.

رشد هزينه نصب کنتور برق که توسط مديرعامل توانير به شرکت‌هاي توزيع برق ابلاغ شده داراي يک جدول است که وزارت نيرو و شرکت توانير هنوز در خصوص اين جدول هيچ اطلاع‌رساني نکرده‌اند.

بنابراين گزارش، در اين جدول که به شرکت‌هاي توزيع برق ارائه شده اعلام شده است که اطلاع‌رساني آن تنها بايد از طريق وزارت نيرو و شرکت توانير صورت گيرد.

اين گزارش مي افزايد، قبل از ابلاغ اين افزايش هزينه نصب کنتور برق، هزينه نيروي انساني علاوه بر پول کنتور برق گرفته مي‌شد، حال اين هزينه يک کاسه شده است.

به عنوان مثال اگر مشترکي که کولرگازي استفاده مي‌کند، اگر يک کنتور30 آمپر تقاضا کند، تقريبا معادل يک ميليون و 600 تا يک ميليون و 700هزار تومان هزينه پرداخت خواهد کرد.

شرکت‌هاي توزيع برق قبل از اين ابلاغيه براي اينکه شبکه برق تقويت شود، تقريبا همين مقدار را اخذ مي کردند، ولي در حال حاضر به صورت يک بسته و يک کاسه از مشترکان دريافت خواهد شد.

اين جدول افزايش هزينه نصب کنتور برق توسط حائري مديرعامل شرکت توانير ابلاغ عمومي شده و به شرکت‌هاي توزيع برق رسما از طريق نامه ابلاغ شده است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: