« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۲۳۹۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۴۸
کمیته امداد
مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمدگفت :در سال گذشته 35 دوره آموزشی در قالب دوره های تخصصی، تعالی معنوی و فرهنگ عمومی به تعداد 3927 نفر در مجموع 37136 نفر ساعت با اعتبار 820 میلیون ریال، برای مدیران و کارکنان کمیته امداد استان برگزار شد.
به گزارش  پایگاه خبری آوای رودکوف، فرید محبی مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد در حاشیه این دوره آموزشی گفت: در سال گذشته 35 دوره آموزشی در قالب دوره های تخصصی، تعالی معنوی و فرهنگ عمومی به تعداد 3927 نفر در مجموع 37136 نفر ساعت با اعتبار 820 میلیون ریال، برای مدیران و کارکنان کمیته امداد استان  برگزار شد.

وی افزود: همچنین در سه ماهه اول سال جاری 6 دوره آموزشی با اعتبار 78 میلیون ریال برای کارکنان این نهاد برگزار شده است.

محبی در ادامه گفت:  27 نفر از مدیران و کارکنان حوزه نظارت و رسیدگی به شکایات مردمی کمیته امداد از استان های بوشهر، فارس، یزد، چهار محال بختیاری و کهگیلویه و بویراحمد به مدت دو روز در دوره آموزشی شرکت کردند. 

وی با اشاره به اینکه این دوره آموزشی تحت عنوان روش تحقیق و گزارش نویسی جمعاً به مدت 16 ساعت برگزار می شود محل برگزاری این دوره را اردوگاه فرهنگی تربیتی کمیته امداد اعلام کرد.

مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد تأکید کرد: این نهاد بنا به رسالت الهی خود برای ارتقاء سطح کمی و کیفی خدمات ارائه شده به مددجویان و به منظور  افزایش توانایی‌های علمی و تخصصی کارکنان و آشنایی آنان با علوم و فنون روز، اقدام به برگزاری دوره‌های آموزش برای کارکنان خود می کند.


نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
مهدی مسلمی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۳۸ - ۱۳۹۷/۰۳/۳۰
0
0
یکی از مدیران و کارمندان توانمندوفعال وانصافالایق کمیته امداد استان ک ب جناب اقای رحیمی نیا می باشد
ایشان خدمات زیادی برای استان انجام داده اند بنده به نوبه خود افتخار می کنم به چنین افرادی
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: