« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۳۸۶
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۳۹۲ - ۱۲:۰۷
كساني كه به زمين و زمان خورده مي گيرند و نافشان را با نقد بريده اند در مدت زمان بيش از 5ماه نتوانستند يك نفر را انتخاب كنند و رودر رو براي هم سنگر مي گيرند تخريب مي كنند و باند و دسته مي سازند و سر انجام همه اين كارها مي شود انتخاب نيرويي غير بومي  

 

آوای دنا-احمد علي كريمي زاده :عدم اتحاد در بين اصلاح طلبان شهرستان لنده ،و انتخاب يك نفر اصلح ترين منجر به معرفي نيرويي غير بومي از بخش چاروسا شد كه داراي حسن شهرت و سابقه بالاي شغلي در وزارت كشور و در بخشداري اسبق لنده گرديد.

متاسفانه رويه خط و باندي نه تنها جلو پيشرفت كار ها را مي گيرد بلكه باعث مي شود مطلقا برنامه اي براي آينده اي كوتاه هم نتوان پيش بيني كرد .

اين همه مدت براي انتخاب فرمانداران آن هم از سوي كساني كه داعيه روشنفكريشان گوش جهانيان را كر كرده است جاي بسي تأمل دارد.كساني كه به زمين و زمان خورده مي گيرند و نافشان را با نقد بريده اند در مدت زمان بيش از 5ماه نتوانستند يك نفر را انتخاب كنند و رودر رو براي هم سنگر مي گيرند تخريب مي كنند و باند و دسته مي سازند و سر انجام همه اين كارها مي شود انتخاب نيرويي غير بومي .

آری آنان كه بيل زن باغچه همسايه اند در زدن بيل باغچه خود مانده اند .

اين است حكايت دياري كه مي خواهد پا به پاي دنيا پيشرفت كند ولي همچنان مانده است اندر خم يك كوچه. و اين نيز نويدي بر ايستا بودن و عدم پيشرفت شهرستان نو پاي لنده خواهد بود.
و صد البته نگارنده  توانايي هاي جناب آقاي مرادي فرماندار پيشنهادي را كتمان نمي كنم . اما درد مردمان لنده عدم اعتماد به خودي ها و غريب پرستي شان است بر خلاف تمام ايران!!

نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۲
احمدعلي
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۴:۲۹ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۶
0
0
حاجي جان عنايت كنيد بار ديگر مطلب آنان كه بيل زن باغچه همسايه اند را در سر تيتر بگذاريد تا بهتر قضاوت شود دو مطلب كنار هم
محسن کریمی از ایدنک
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۵۹ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۸
0
1
سلام اگر کسی تو این دوره زمونه حرفی رو زده که اون حرف رو فقط نداشو از جاهای خاصی میشنیدم و از آنهائی که میشنیدم متاسفانه در بین دوستانشان به هر دلیلی نمیتونستند آن را بیان کنند در بالا بهش اشاره شده که واقعا حرفی کاملا به جا و ضروریه. مثل این حرف که واقعیته ایشان اشاره کردند و باید دست به دست هم شهرستانمان را بسازیم
آری آنان كه بيل زن باغچه همسايه اند در زدن بيل باغچه خود مانده اند .
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: