« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۴۱۴
تعداد نظرات: ۵ نظر
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۲ - ۱۴:۲۰
آنان مي خواستند تا با دين زدايي ابتدا مارا از اعتقاداتمان فاصله دهند سپس بر مركب آمال خود سوار شوند و بتازند و تاراج كنند هر آنچه را كه در عمر كمتر از 4دهه با اراده پولادين و خونبهايي سنگين بنا كرديم

آوای دنا-احمد علی کریمی زاده:سالها گذشت و دسيسه ها ترسيم ،هزينه ها صرف شد تادشمنان قسم خورده ايران اسلامي بتوانند با ايجاد فتنه و آشوب ، نا امني را در اين سرزمين مرد خيز برپا كنند .

شعار جمهوري ايراني سر دادند و اسلام را مانع آسايش و پيشرفت معرفي كردند تا بلكه توانند مقاصد خود را جامه عمل بپوشانند و هر آنچه از دست دادند دو باره مطالبه كنند .

چه زيبا گفت خميني كبير(ر.ه) : آنان كه مي خواهند جلو دينمان بايستند ما در مقابل تمام دنيايشان مي ايستيم.

آنان مي خواستند تا با دين زدايي ابتدا مارا از اعتقاداتمان فاصله دهند سپس بر مركب آمال خود سوار شوند و بتازند و تاراج كنند هر آنچه را كه در عمر كمتر از 4دهه با اراده پولادين و خونبهايي سنگين بنا كرديم .

مي خواستند بار ديگر مارا مستعمره خود گردانند .

آنان از قدرت علمي و پيشرفت هاي نظامي و هسته اي ايران و ابرقدرت شدنش در خاورميانه واهمه داشتند و دارند.آنان فراموش كردند مردم ايران فرزندانشان را براي ماندگاري اين انقلاب فدا كردند.هر كوچه و خيابان نام يكي از فرزندان آنان است و تا پاي جان ادامه دهنده راه شهدا و پايدار پيمانشان با امام راحل هستند،و بارها اين را به منصه حضور نهادند .

اجانب و دست نشانده هاي آنان بدانند نه تخريب و تهديد نه تحريم و دسيسه آنان گزندي بر اراده مردم مسلمان ايران وارد نخواهد آورد .

9 ديماه مردم ايران ثابت كردند كه هميشه حامي انقلابند ،نهم ديماه ترسيم راه امام و انتقام روز عاشورا بود.اينبار نه يك مختار بلكه ميليونها مختار به خونخاهي شهداي كربلاي حسيني و كربلاي خميني چون سيلي خروشان جاري شدند و نقشه هاي پليد منافقين كور دل و دشمنان نظام را در خود شكستند و خانه هاي اميدشان را ويران و نداي همبستگي و اتحادشان را فرياد كردند آنان روزي ملي، حماسه ساز و تاريخي را پديدار شدند.

اگر دشمن ما عاقل باشد بايد فهميده باشد با مردم با بصيرت ايران نمي شود عناد ورزيد .بلكه بايد حقوق شان را محترم شمرد و در برابر بزرگي اش سر تعظيم فرود آورند چون ايران و ايراني هميشه با عزت و افتخار زندگي مي كند و تحمل سلطه بيگانه گان را ندارد.


نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۵
رضایی
|
United States
|
۲۱:۵۷ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۹
0
1
احسنت بر این قلم استوار و این ارادت
shahram
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۲۰ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۰
0
1
به دليل استقبال بي نظير شما و همچنين تقاضاي هاي مکرر شما بزرگوراران شرکت در جشنواره وبلاگ نويسي عاشوراييان بمناسبت روز حماسي 9 دي تا عصر روز پنجشنبه 12 ديماه تمديد شد.لينک شرکت در مسابقه :
http://www.farsimatch.ir/?p=6542
قرارگاه سايبري شهيد احمدي روشن ياسوج
درود
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۴۷ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۱
0
1
جدا مطلب بسیار زیبایی بود تشکر فراوان داریم
رضا علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۰۶ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۱
0
1
بسیار تیتر جالبی هست خداوند به همه ما بصیرت و اگاهی دهد
احمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۳۴ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۱
1
0
اقای کریمی کامل خودت را معرفی کن تا ببینیم از چه گروهی هستی نان را با زحمت خورده ای یا گذاشتند توی سفره ات بعد نظر می دهم
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: