« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۴۴۸
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۲ - ۱۱:۰۷
معیار شما برای انتخاب، وابستگی افراد به جناح الف یا ب نباشد. معیار شما شایسته‌سالاری،‌ پاک‌دستی،‌ دلسوزی برای کشور،‌ ایمان به این نظام و اعتقاد به ولایت فقیه و اعتدال باشد. آدم افراط‌گرا را برنگزینید؛ از هر جناحی که باشد

به گزارش آوای دنا به نقل از ایسنا ،حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی در اولین نشست استانداران در دولت تدبیر و امید که در وزارت کشور برگزار شد، ضمن تقدیر از حمایت‌های مقام معظم رهبری از دولت، گفت: ایشان در همه مراحل از دولت حمایت کردند. یادمان باشد که ما یک کشور، یک رهبر و یک دولت داریم.

روحانی در بخش دیگری از سخنان خود خطاب به استانداران تاکید کرد: شما می‌دانید غیر از برنامه‌های اختصاصی وزرا، دولت نیز برنامه کلی خود را تقدیم می‌کند و بخش اول مباحث نمایندگان به بحث پیرامون برنامه دولت می‌گذرد. ما باید معیارها را انتخاب کنیم و در مقام اجرا و عمل واقعاً اعتدال‌گرا باشیم، همه ما ممکن است سوابقی داشته باشیم و در احزاب و گروه‌هایی باشیم و فعالیت‌هایی داشتیم مشکلی ندارد، امروز به عنوان استاندار باید همه جناح‌ها را در کنار هم ببینیم.

رییس‌جمهور افزود: معیار شما برای انتخاب، وابستگی افراد به جناح الف یا ب نباشد. معیار شما شایسته‌سالاری،‌ پاک‌دستی،‌ دلسوزی برای کشور،‌ ایمان به این نظام و اعتقاد به ولایت فقیه و اعتدال باشد. آدم افراط‌گرا را برنگزینید؛ از هر جناحی که باشد. البته خشونت را که نمی‌گویم چون ان‌شاءالله در کشور خشونت‌طلب نداریم اما افراد افراطی را برنگزینیم، افراد معتدل را برگزنیم و با همه کار کنیم. اگر ما نتوانیم خودمان با هم کار کنیم، ما که ایرانی هستیم و مسلمانیم و زیر یک پرچم هستیم و همه قانون اساسی را قبول داریم، چطور می‌توانیم ادعا کنیم که تفکر و سیاست ما باید الگوی برای جهانیان باشد؟

وی با بیان اینکه "انقلاب اسلامی باید مورد توجه همه جهانیان قرار بگیرد"، گفت: ما باید در مقام عمل نشان بدهیم که می‌توانیم با جناح‌ها کار کنیم. من با همه جناح‌ها کار کرده‌ام و الان هم در دولت کار می‌کنم و از همه جناح‌ها در دولت حضور دارند و من هیچ تفاوتی بین آنها نمی‌بینم. به انسان‌های افراطی کاری ندارم ولی افراد معتدل هیچ فرقی ندارند. اختلافات میان آنها آنقدر کم است که قابل ذکر نیست که دعوای این جناح و آن جناح چیست.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: