« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۴۶۲
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۲ - ۰۵:۵۸
استاندار کهگیلویه و بویراحمد:حکم تغییر فرمانداران در استان زده نمی‌شود بلکه یک دستورالعمل کشوری است آوای دنا:سید موسی خادمی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در گچساران در پاسخ به سئوالی مبنی بر تغییر فرمانداران استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: پروسه تغییر فرمانداران تا حدودی مشکلات هماهنگی دارد که ان‌شاءالله به زودی انجام می‌شود. وی با بیان این‌که حکم تغییر فرمانداران در استان زده نمی‌شود بلکه یک دستورالعمل کشوری است، افزود: حکم این تغییر توسط وزارت کشور زده می‌شود و من نمی‌توانم زمانی برای این امر تعیین کنم. استاندار کهگیلویه و بویراحمد در پاسخ به سئوال دیگر فارس مبنی بر این‌که فرمانداران جدید استان چه کسانی خواهند بود، گفت: افراد مشخص شده و بخش عمده‌ای از کار نیز صورت گرفته و تغییر فرمانداران در بیشتر حوزه‌ها انجام می‌شود.    
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۳
ابراهیم پور
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۲۳ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۰
0
0
در همین راستا شعری تقدیم استاندار عزیز می نمایم خادمی جان ، آن همه امید را تدبیر کن # رای خرداد مرا تفسیر کن # تا به کی در احتیاط و برزخی # هشت سال سخت را تغییر کن
پاسخ
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۱۸ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۰
0
0
جناب ابراهیم پور این هم فرماندار بعدش چی
اشتباه ما اینست که فکر می کنیم حاکمیت ما باید مثل اصولگرایان و یا با صلابت تر از انها باشد در حالیکه کلیه ی ابزار قدرت و حاکمیت دست اوناست و یک دست صدا ندارد پس بهتره به همین یک لقمه ی کوچولو هم قناعت کنیم
چه عرض کنم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۲۰ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۰
0
0
بزرگواری:در برابر حامیان فتنه 88 که اکنون به فکر گرفتن مسوولیت در کهگیلویه و بویراحمد هستند خواهیم ایستاد و اجازه نمی دهیم سرنوشت دیارمان را به این افراد واگذار شود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: