« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۴۷۴۶
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۸
معاون حفاظت و بهره‌‍‌برداری آب منطقه‌ای اصفهان:
معاون حفاظت و بهره‌برداری شرکت آب منطقه‌ای استان اصفهان، با اشاره به تحت کنترل بودن شرایط در اثر بارشهای بهاری،گفت: مردم در اطراف رودخانه زاینده‌رود و پل‌ها تا اطلاع ثانوی مستقر نشوند.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف، حسن ساسانی با اعلام این خبر اظهار کرد: افزایش آورد میان حوضه‌ای، دبی آب جاری در رودخانه زاینده‌رود را افزایش داده است.

معاون حفاظت و بهره‌برداری شرکت آب منطقه‌ای استان اصفهان، بیان کرد: خروجی از سد زاینده‌رود هم اکنون در حداقل ممکن و در حدود ۱۰ متر مکعب بر ثانیه است.

او با اشاره به ورود آب به رودخانه شور پس از سالها خشکی، متذکر شد : امروز آب این رودخانه با ورودی 100 متر مکعب بر ثانیه به زاینده رود رسیده و دبی آب تلاقی شده رودخانه زاینده‌رود در مرکز شهر اصفهان 65 متر مکعب بر ثانیه است .

حسن ساسانی ، معاون حفاظت و بهره‌برداری شرکت آب منطقه‌ای استان اصفهان از آماده‌باش و تجهیز گروه‌های ویژه در یک همکاری خوب با دیگر دستگاه‌ها خبر داد و گفت: با توجه به سیلاب‌های اخیر شرکت آب منطقه‌ای اصفهان با تجهیز گروه‌های ویژه رودخانه دوشادوش دستگاه‌های دیگر اقدام به اطلاع‌رسانی عمومی و آزادسازی بستر فعال رودخانه نموده است.

ساسانی با تأکید بر اینکه کلیه مدیران و کارشناسان مرتبط با حفاظت رودخانه در حالت آماده‌باش به سر می‌برند،گفت : بند خاکی جبل که توسط اداره منابع طبیعی استان اصفهان به طول یک‌صد متر ، ارتفاع 8 متر و با حجم آبگیری یک صد و 50 هزار متر مکعب احداث شده در اثر بارش های شب گذشته سرریز کرده بود .

او خاطر نشان کرد: دستک سمت راست این بند خاکی مشکل فرار آب پیدا کرده بود که با حضور عوامل اجرایی دستگاه‌های آب منطقه‌ای، منابع طبیعی و دیگر سازمان‌های مرتبط مشکل فرار آب ترمیم شد و بند خاکی جبل تحت کنترل قرار گرفت.

مدینه صابری/خبرنگار پایگاه آوای رودکوف
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: