« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۵۳۴
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۰:۳۸
رئیس جمهور کشورمان در مصاحبه با شبکه یورونیوز با انتقاد از اقدام سازمان ملل در پس گرفتن دعوت از ایران برای حضور در نشست ژنو ۲ اعلام کرد ایران آماده شرکت در هر نشستی برای کمک به مردم سوریه است

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، حسن روحانی رئیس جمهور کشورمان  در حاشیه اجلاس داووس سوئیس با شبکه یورونیوز مصاحبه کرد.

روحانی در پاسخ به مجری این شبکه،«ایزابل کومار» درباره واکنش ایران نسبت به پس گرفتن  دعوت از ایران به نشست ژنو 2 درباره سوریه گفتک
روحانی: اولا ما معتقدیم که وظیفه انسانی ماست که هر آنچه در توان درایم برای توقف خون ریزی در سوریه به کار بندیم و به بهبود وضع مردم سوریه کمک کنیم. ثبات در این منطقه حائز اهمیت بالایی است. جنگ داخلی در سوریه برای ما قابل تحمل نیست. اما درباره دعوت، ما آماده‌ایم در هر گونه نشست و جلسه‌ای که برای کمک به مردم سوریه تشکیل  می شود  شرکت کنیم . من از آنچه اتفاق افتاد متاسفم. نه برای خودمان یا برای ایران، برای سازمان ملل و دبیر خانه سازمان ملل متاسفم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: