« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۶۶۸
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۷:۳۵
معاونت آموزشی دانشگاه بین‌المللی ایرانیان در اطلاعیه‌ای آغاز طرح پیش‌ثبت‌نام داوطلبان تحصیل در مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری این دانشگاه را اعلام کرد

 

به گزارش آوای دنا ،معاونت آموزشی دانشگاه بین المللی ایرانیان طی اطلاعیه ای ضمن تشکر از پیگیریهای متقاضیان علاقمندان به تحصیل دراین دانشگاه طرح پیش ثبت نام داوطلبان تحصیل در مقاطع کارشناسی ارشدودکترا رادر19 رشته اجرایی کرد.

به موجب این اطلاعیه داوطلبان می توانند با مراجعه به سایت دانشگاه ولینک معاونت آموزشی فرم مربوطه  را تاپایان اسفند ماه امسال تکمیل وازطریق همین سایت ارسال نمایند.
این اطلاعیه با اشاره به موافقت اصولی صادره از سوی وزارت علوم،تحقیقات وفناوری واساسنامه ابلاغی این دانشگاه می افزاید:پیش ثبت نام متقاضیان به منزله ثبت نام قطعی نمی باشد وپذیرش نهایی داوطلبان در هریک از رشته های اعلامی  پس از اجرای شیوه نامه و دستورالعملهای اجرایی مصوب وابلاغی واحراز صلاحیت بر مبنای آنها امکان پذیر خواهد بود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: