« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۹۹۱
تاریخ انتشار: ۱۲ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۱:۲۴
با هرجناح وگروهی که در جهت منافع مردم حرکت کند، تعامل خواهم کرد و در مقابل کسانی که منافع حزبی و شخصی خود را به منافع ملی ترجیح دهند خواهم ایستاد

آوای دنا ، حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی عصر دوشنبه (یازدهم فروردین) افزود: دولت یازدهم یک دولت فراجناحی است و مسئولیت چنین دولتی از دولت حزبی به مراتب سخت تر است چراکه باید پاسخگوی همه جناح ها باشد.

رییس شورای عالی امنیت ملی با اشاره به نامگذاری سال جدید (اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی) توسط رهبر معظم انقلاب اسلامی گفت: یک معنای مدیریت جهادی، حرکت شتابان و عقلانی و علمی است و در دنیای پرسرعت کنونی چاره‌ای جز بر طرف کردن موانع و حرکت شتابان در مسیر توسعه وجود ندارد.

رئیس جمهور ادامه داد: تجربه ایران در طول سال‌ها ما را به چنین درکی از مدیریت نزدیک کرده است.

روحانی افزود: مدیریت جهادی، رقابت با سایر کشورها در زمینه پیشرفت و توسعه می باشد و لازمه چنین توفیقی به کاربردن تلاش مداوم، پیگیر و جامع توام با ایثار و از خود گذشتگی است.

رییس جمهور اظهارکرد: دولت زمینه تحقق مدیریت جهادی را با اتخاذ سیاست خارجی آرامش بخش فراهم آورده است؛ چراکه در دنیای کنونی، مدیریت اقتصادی از سیاست خارجی و سیاست خارجی از سیاست داخلی جدا نیست.

روحانی ادامه داد: البته هر سه در گرو فرهنگ پویا است، فرهنگی که امیدبخش و نشاط آفرین باشد.

رئیس جمهور با اشاره به مبانی سیاست خارجی دولت تدبیر و امید گفت: جمهوری اسلامی ایران حتی با کسانی که با ما سر ناسازگاری دارند، باعقلانیت و برنامه در چارچوب مصالح ملی روبرو می شود. البته در برابر متجاوز به حقوق ملت قاطعانه مقابله خواهدکرد.

وی افزود: یکی از ثمرات این سیاست خارجی، توفیق در مذاکرات هسته‌ای و تصویب پیشنهاد ایران در مجمع سازمان ملل در زمینه مقابله با خشونت و افرط گرایی بوده است؛ پیشنهادی که به رغم فضاسازی دشمنان ایران به اتفاق آرا مورد تصویب کشورهای جهان قرارگرفت.

ایسنا

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: