« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۰۵۲۸
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۴۰۰ - ۲۲:۴۱
ار ابتدای سال جاری محقق شد:
مدیر کل راه و شهرسازی استان کهگیلویه و بویراحمد از رفع تصرف ۵۳هزارمتر مربع زمین دولتی در این استان از ابتدای سال جاری تا اکنون خبر داد.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آوای رودکوف به نقل از ایرنا، پژمان نیک اقبالی با اعلام اینکه از ابتدای سال جاری تا اکنون 53 هزار متر مربع زمین دولتی در این استان رفع تصرف شده است، اظهار داشت: این اراضی در قالب ۴۰ قطعه در شهرستان های مختلف کهگیلویه و بویراحمد به نفع دولت بازپس گیری شده است.

مدیر کل راه و شهرسازی استان کهگیلویه و بویرحمد بیان کرد : یگان حفاظت اداره کل راه و شهرسازی در استان با حکم قضایی این میزان زمین را رفع تصرف و ساخت و سازهای آن را تخریب کرده است.
وی ارزش ریالی زمین های رفع تصرف شذه امسال در استان را ۲۱میلیارد تومان عنوان کرد و اضافه کرد: نیروهای یگان حفاظت از اراضی کهگیلویه و بویراحمد از طریق شماره تلفن چهار رقمی ۱۶۵۶ آماده دریافت گزارش های مردمی درباره زمین خواری هستند.

وی متذکر شد: چنانچه شهروندان قصد خرید املاک در محدوده و حریم شهرهای سطح استان را دارند، ابتدا استعلام های لازم در این خصوص را از طریق اداره کل راه و شهرسازی انجام دهند و از خرید هرگونه اراضی فاقد سند مالکیت رسمی از افراد سودجو پرهیز کنند.


مدینه صابری/خبرنگار افتخاری پایگاه خبری آوای رودکوف
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: