« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۰۷۱۵
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۰:۵۶
مجری برق روستایی کهگیلویه و بویراحمد:
مجری برق روستایی شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه عشایر برای ثبت نام پنل خورشیدی به اداره های امور عشایر مراجعه کنند گفت: در آینده نزدیک، یک هزار پنل جدید خورشیدی به عشایر استان، واگذار می‌شود.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آوای رودکوف به نقل از ایرنا، حمید محمدپور با اعلام این خبر اظهار داشت: این پنل ها (سامانه ها) با تولید ۱۰۰ وات برق، قابلیت روشنایی حداقل پنج شعله لامپ کم مصرف، شارژ چراغ قوه و گوشی همراه را دارند.
مجری برق روستایی شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: برق محل اسکان عشایری که بیشتر از چهار کیلومتر با شبکه برق فاصله داشته باشند از طریق پنل های خورشیدی سبک و قابل حمل تامین خواهد شد.

وی از توزیع یک هزار دستگاه پنل عشایری در مناطق مختلف استان کهگیلویه و بویراحمد در روز چهارم مردادماه امسال خبر داد و یاد آور شد: این پنل‌ها در آئینی بصورت نمادین در منطقه عشایری ماه پرویز بویراحمد تعدادی از این سامان ها تحویل عشایر شد.

محمدپور، آثار زیست محیطی اجرای این طرح را ارزشمند دانست و ابراز امیدواری کرد: با گسترش استفاده از انرژی های نو، شاهد کاهش آثار مخرب استفاده از سوخت های فسیلی، تخریب جنگل ها و مراتع باشیم.

وی وزن کم، قابل حمل بودن و نصب آسان را از مهمترین مزایای این پنل ها عنوان کرد و تاکید کرد: استفاده راحت از این سیستم بدون نیاز به متخصص، از مزایای نصب و استفاده از این سیستم است.

محمدپور متذکر شد: ترغیب و تشویق عشایر در استفاده از پنل های خورشیدی برای جلوگیری از تخریب جنگل و مصرف چوب در مصارف خانگی از نقش تعیین کننده‌ای برخوردار است.

مجری برق روستایی شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد خاطر نشان کرد: لیست متقاضیان پنل های خورشیدی از سوی اداره کل عشایر در کمترین زمان ممکن به این شرکت ارسال شود.

مدینه صابری/خبرنگار افتخاری پایگاه خبری آوای رودکوف
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: