« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۰۸۱۲
تعداد نظرات: ۵ نظر
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۸
سیاسی؛
خبرهای دست اول حکایت از این دارد که تلاش‌ها برای انتصاب وی در حال فزونی‌ست و مطرح شدن ایشان در محافل اثرگذار ملی، موجب خرسندی و امیدواری دلسوزان و باورمندان به گفتمان انقلاب اسلامی شده است.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛آخرین اخبار در محافل سیاسی استان و کشور حاکی از این است که جمعی از جوانان انقلابی و نخبگان استان کهگیلویه و بویراحمد، و تعدادی از شخصیت‌های جوان موثر در مناسبات ملی، به شکل خودجوش و ضابطه‌مند و بدون تمسک به روش‌های لابی‌گری مرسوم و سهم‌خواهی‌های مسموم، برای معرفی و شناساندن ظرفیت‌ها و شایستگی‌های جناب آقای حاج محمد جهانبخش به عناصر تصمیم‌گیر و انتصاب ایشان به استانداری کهگیلویه و بویراحمد هستند.


♦ شواهد حاکی از آن است که تعدادی از شخصیت‌های باتجربه و خوشنام و تشکل‌های انقلابی استان نیز در حال تقویت این حرکت و ایجاد مناسبات استانی و ملی‌اند.

♦ آقای محمد جهانبخش جوانترین بخشدار استان فارس (بخشدار مرکزی شیراز با ۵۰۰ هزار نفر جمعیت) و عضو شورای تامین و شورای اداری شهر شیراز، بازرس ویژه‌ی فرماندار و مشاور حقوقی فرماندار شیراز را درحالی در کارنامه‌ی خود دارد که تا آن هنگام ۲۵ سال بیشتر نداشته است.

♦ وی، چند سالی‌ست که در قالب جذب جوانان نخبه، به استخدام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی درآمدند و از همان ابتدا باتوجه به توانمندی و لیاقتی که از خود نشان دادند و البته شناخت فرماندهان ارشد وقت، از کارآمدی وی، بعنوان مدیرکل آسیب‌های اجتماعی معاونت اجتماعی بسیج مستضعفین کشور منصوب شدند.

♦ برخی گمانه‌زنی‌های محفلی در استان و تهران، حاکی از این است که با توجه به روحیات آزادگی و مستقل بودن و ضدیت وی با انحصارطلبی و تمامیت‌خواهی، امکان حمایت شخصیت‌های سیاسی و مسئولین ضدانحصارطلبی و قیم‌مآبی،از ایشان وجود دارد، و برعکس، جریانات تمامیت‌خواه و انحصارطلب از روی کار آمدن جوانان مستقل و انقلابی و جهادی، احساس خطر کرده‌اند.

♦ خبرهای دست اول حکایت از این دارد که تلاش‌ها برای انتصاب وی در حال فزونی‌ست و مطرح شدن ایشان در محافل اثرگذار ملی، موجب خرسندی و امیدواری دلسوزان و باورمندان به گفتمان انقلاب اسلامی شده است.


نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۵
...
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۰
0
0
خدا کنه...
ایمان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۰
0
0
بنده از نزدیک ایشان را می شناسم و از هر نظر مورد تایید است.انقلابی،جوان،مستقل،کاربلد
سیدحسین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۳:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۱
0
0
ایشان بسیار مومن دلسوز خاکی بااصالت خانواده دارمادرشون سیده و شاعرمعروفی است خانواده شناخته شده ای دارن درود فراروان به حاج محمد جهانبخش عزیزانشاء الله درهمه مراحل زندگیت خوشبخت باشی و موفق (انشاء الله)
آزادمنش
|
United Arab Emirates
|
۰۱:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۳
0
0
به به چه انتخابی، البته لیاقت و ظرفیتشون خیلی بالاتر از ابن حرفهاست ایشون رو از نزدیک دیدم و میشناسم هم از سمت مادر و هم پدر، خانواده بسیار خوشنام و تحصیلکرده و اصیلی داره.با وجود سن کم، و سوابق مدیریتی ایشون، باید از ظرفیتشون در رده هایی بالاتر از این بهره جست
یاسوج
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۵
0
0
احتمال انتخاب دکتر کرامت نرگس نژاد بعنوان استاندار کهگیلویه و بویراحمد وجود دارد..معاون اسبق استانداری کرمانشاه، مدیرکل مسکن و شهرسازی استان های گیلان، لرستان، کهگیلویه و بویراحمد ، مدیرعامل عمران و مسکن سازمان اقتصادی کوثر، و مدیرکل اجرای تاسیسات و ساختمان‌های دولتی وازرت راه و شهرسازی کشور بخشی از سوابق ایشان می باشد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: