« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۰۸۴
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۲:۳۷
نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد: در مدیریت جهادی همه باید باشند و با باند بازی و جناح بازی این مدیریت محقق نمی شود

 

به گزارش آوای دنا ،آیت الله سید شرف الدین ملک حسینی بعدازظهر شنبه در دیدار اعضای هیئت رئیسه دانشگاه علوم تحقیقات یاسوج اظهار داشت: دانشی که نتواند زمینه را برای تعالی و رشد جامعه فراهم کند، در پازل رشد جامعه جایگاهی ندارد.

وی با اشاره به شعار امسال، عزم را مبتنی بر دانش و جهاد را کوشیدن دانست و بیان کرد: پرکردن فاصله عزم ها تا کوشش ها با مدیریت جهادی امکان پذیر است.

آیت الله ملک حسینی تصریح کرد: فاصله دانستن تا کوشیدن و تلاش اگر با مدیریت پر نشود موجب هدر رفت ظرفیتها و توانها خواهد شد.

وی با بیان اینکه اگر یک جامعه عزم داشته باشد می داند که چه می خواهد، افزود: وقتی دانستن به کوشیدن منتهی شود و کار مبتنی بر علم باشد، شاهد موفقیت جامعه خواهیم بود.

وی با بیان اینکه مدیریت جهادی با کار مضاعف متفاوت است، تاکید کرد: مدیریتی موفق است که بتواند از حداقل ظرفیتها بیشترین بهره را ببرد.

نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به محدودیتهای ایجاد شده توسط دشمن، گفت: در بستر این محدودیتها تنها مدیریت جهادی می تواند جامعه را موفق کند.

وی تصریح کرد: مدیریت الهی توانهای جامعه و ظرفیتهای علمی جامعه این است که بدانیم و فکر کنیم و از ظرفیتهای موجود نهایت استفاده را ببریم.

آیت الله ملک حسینی بیان داشت: در مدیریت جهادی همه باید باشند و با باند بازی و جناح بازی این مدیریت محقق نمی شود.

نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: در مدیریت باید در روشها به روز و در هدف گذاریها رو به آینده بود و اگر جامعه ای چنین مدیریتی نداشته باشد، رو به سقوط است.

وی اظهار داشت: عزم ملی نیز یعنی هر ایرانی با حرکتی جهادی به سمت تعالی گام بردارد و نباید در این راه نگاه قومی، سیاسی و باندی داشت.

وی تصریح کرد: در کنار این ها اگر تلاش فرهنگی و دینی وجود نداشته باشد، به اهدافمان نخواهیم رسید.مهر

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: