« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۰۹۸۴
تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۷
آوای رودکوف؛
علی اکبر محرابیان صبح روز جمعه ۹ مهرماه ۱۴۰۰ به همراه رئیس جمهور در پنجمین سفر استانی دولت سیزدهم به کهگیلویه و بویراحمد آمد.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آوای رودکوف از یاسوج؛علی اکبر محرابیان صبح روز جمعه ۹ مهرماه ۱۴۰۰ به همراه رئیس جمهور در پنجمین سفر استانی دولت سیزدهم به کهگیلویه و بویراحمد آمد.


بازدید از سد تنگ سرخ شهرستان بویراحمد و سرچشمه های آن و تصفیه خانه آب اضطراری مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد برنامه های صبح امروز وزیر نیرو بود.

علی اکبر محرابیان در جمع مردم معترض منطقه تنگ سرخ از اعزام تیم بازرسی برای بررسی وضعیت اجرای این سد و مسائل پیرامون آن خبر داد.

وزیر نیرو گفت: وضعیت سد و مسائل زیست محیطی و همه حواشی آن به دقت بررسی و حتماً مطالبات مردم در تصمیم گیری ها مؤثر است.


وی سپس از سرچشمه های این سد و تصفیه خانه آب یاسوج بازدید و در جریان جزئیات کارشناسی و مشکلات اجرایی این دو پروژه قرار گرفت.

محرابیان در طول مسیر خود در جمع مردمی که منتظر هیئت دولت بودند نیز حاضر و ضمن بررسی مشکلات آنها، به مسئولان همراه خود دستور پیگیری جدی خواسته ها و مشکلات مردمی را داد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: