« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۱۰۳۴
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۴
مدیر روابط عمومی آبفا کهگیلویه و بویراحمد اعلام کرد:
تنها آبرسانی به روستای گودبن دچار اشکال شده بود که امروز مرتفع شد.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آوای رودکوف از یاسوج؛مدیر روابط عمومی آبفا به انتشار اخباری مبنی بر قطعی بیش از ۲ هفته ای آب  چند روستای دیشموک کهگیلویه و بویراحمد واکنش نشان داد و گفت: تنها آب روستای گودبن آن هم کمتر از یک هفته دچار ایراد شده بود که امروز مشکل آن برطرف شد و قطعی 2 هفته ای آب تعدادی از روستاهای دیشموک صحت ندارد.


علی محمد غریبی گفت: متأسفانه به دلیل اجرای خط انتقال آب روستا در چند سال گذشته به صورت رو کار، همواره شاهد تخریب خطوط انتقال و حتی تأسیسات آبرسانی توسط فرد یا افراد ناشناس هستیم که پرونده ای در این خصوص در مراجع قضایی تشکیل و موارد در دست اقدام است.
غریبی ادامه داد: از طرف بنیاد علوی قول تأمین اعتبار  داده شده و انشاءالله در آینده نه چندان دور با همکاری سپاه و بسیج سازندگی عملیات مدفون کردن خط انتقال آب این روستا برای عدم تکرار مسائل مشابه انجام خواهد شد، ضمن آنکه طولانی شدن روند اصلاح به دلیل عدم وجود بودجه لازم و مشکلات عدیده مالی شرکت آبفا بوده است.


مدیر روابط عمومی آبفا کهگیلویه و بویراحمد گفت: همکاران مان آبرسانی سیار با تانکر برای مردم این روستا را جهت تأمین آب شرب در دستور کار تعبیه نموده اما به دلیل ارتفاع مخازن آب خانه ها و عدم امکان تخلیه آب در این مخازن، مردم روستا نیز تمایلی به استفاده از ظرفیت ایجاد شده ندارند.

وی اظهار داشت: با وجود همه تنگناهای مالی، اما نواقص و مشکلات خط انتقال آب مرتفع شده است و امروز پنج شنبه ۱۵ مهر ۱۴۰۰ مشکل آب روستای گودبن از توابع دیشموک شهرستان کهگیلویه مرتفع گردید.


غریبی ضمن تشکر از پیگیری های مجدانه مسئولین امر در حوزه روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت نیرو و شرکت مهندسی آبفا کشور گفت: همواره نقد منصفانه رسانه ها را فرصتی برای کمک به شرکت آبفا و سرعت گرفتن حل مشکلات مورد نظر مردمی می دانیم اما در این میان، انتشار اخبار صحیح و منطبق بر واقعیت، بخشی از  انتظارات دفتر روابط عمومی و آموزش همگانی از اصحاب رسانه هاست و توقع داریم خدمات رسانی آبفا به مشترکین بویژه در حوزه های روستایی شفاف منعکس گردیده و از ضایع نمودن بخش عظیمی از تلاشها، زحمات و خدمات آبفا در عرصه گسترده، آنهم مناطق صعب العبور روستایی که فی الواقع خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی به مردم می باشد پرهیز گردد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: