« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۱۲۰۶
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۴۰۰ - ۱۹:۳۵
آوای رودکوف؛
فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه وبویراحمد در پیامی هفته بسیج دانش آموزی را به دانش آموزان و خدمتگزاران این عرصه تبریک و تهنیت گفت.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری  آوای رودکوف از یاسوج ؛فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه وبویراحمد در پیامی هفته بسیج دانش آموزی را به دانش آموزان و خدمتگزاران این عرصه تبریک و تهنیت گفت.

متن پیام سرتیپ دوم پاسدار حمید خرم دل به شرح زیر است؛

بسم الله الرحمن الرحیم
 
سلام و درود خدا بر شهدای اسلام و انقلاب
سلام و درود خدا بر 446 شهید والامقام دانش آموز استان کهگیلویه و بویراحمد
سلام و درود خدا بر رهروان راستین راه شهدا خصوصا شما دانش آموزان عزیز.

 دانش آموزان ، نهال انقلاب و آینده سازان میهن اسلامند، بار سنگین استقلال کشور، به دوش دانش آموزانی است که با تلاش امروز عظمت فردا را رقم می زنند و از حال به آینده پل می زنند.

الگوی تمدن سازی اسلامی بدون توجه عمیق و دقیق به محیط پرورش و تربیت دانش آموز شدنی نیست و امروز بسیج دانش آموزی طلایه دار و پیش قراول این حرکت مقدس به شمار می رود.

 بسیج دانش آموزی با نگاه تمدنی، ایمان، علم، شجاعت، خلاقیت، جهاد، شور و شعور را درهم آمیخته است و بستری است برای رشد و شکوفایی استعداد همه دانش آموزان.

فرزندان عزیزم؛ هنوز هم درگیر جنگیم و دشمن در حال هجوم، اما از مرزی دیگر با سلاحی دیگر و نیروهای دیگر و هدف دشمن اعتماد به نفس، باورها و اعتقادات شماست و ما به استعداد و پتاسیل تک تک شما نوجوانان بسیجی ایمان داریم که پیشرفت های خیره کننده ای به دست شما برای انقلاب اسلامی رقم خواهد خورد. ان شاءالله

روز بزرگداشت مقام شما دانش آموزان عزیز و مجاهدین بسیجی بلند آتیه بر همه مردم مبارک و تهنیت باد.

 سرتیپ دوم پاسدار حمید خرم دل
 فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه وبویراحمد
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: