« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۱۲۲۳
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۲
گزارش تصویری؛
مراسم آیین نواختن زنگ ملی استکبارستیزی و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دانش آموز امروز چهارشنبه در دبیرستان شهید ثانی لنده برگزار شد.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛مراسم آیین نواختن زنگ ملی استکبارستیزی و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دانش آموز امروز چهارشنبه در دبیرستان شهید ثانی لنده برگزار شد.

حجت الاسلام سید هدایت محمودی اصل در جمع دانش آموزان گفت:اراده خداوند متعال این بود که همه انسانها در کنار هم و در کمال صلح و دوستی زندگی کنند.

وی افزود:جمعی از انسانها منش انسانیت را رعایت نکردند و به تضییع حقوق دیگران روی آوردند.

حجت الاسلام محمودی اصل در ادامه گفت: باید کسانی که زورگویی می کنند امر به معروف و نهی از منکر کرد،اگر دست برداشتند در دایره صلح قرار می گیرند اگر به هیچ صراطی مستقیم نبودند به حکم منطق و آموزه های دینی باید مقابل آنها ایستاد.

امام جمعه شهر لنده تاکید کرد:آقای عدالت امام علی علیه السلام به ما یاد داد که دشمن ظالم باشید و برادر مظلوم و مصادیق استکبار در دنیا آمریکا و صهیونیست ها  هستند و به دستور قرآن باید مقابلشان بایستیم.

حجت الاسلام محمودی اصل در پایان گفت:فرانسه ،انگلیس همان خط و مشی آمریکا را دارند و هرگز نباید در برابر افراد زورگو و قلدر کوتاه بیاییم.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: