« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۱۲۴۲
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۲
فوری|
صدای تیراندازی و انفجار در منطقه سبز بغداد شنیده شده است و منابع تائید کردند که سوءقصد به جان مصطفی الکاظمی ناکام مانده است. جهان
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛ نهاد موسوم به «گروه رسانه‌ای امنیتی عراق» با انتشار بیانیه‌ای هدف قرار گرفتن منزل نخست‌وزیر عراق با یک فروند پهپاد انفجاری را تائید کرده هرچند افزوده است که این اقدام ناکام مانده و الکاظمی در سلامت کامل است و او در زمان حمله به اقامتگاه وی، در منزل نبوده است.


گروه رسانه‌ای امنیتی عراق در این ارتباط می‌گوید: «سوء قصد نافرجام علیه نخست وزیر، فرمانده کل نیروهای مسلح، توسط یک پهپاد بمب‌گذاری شده که قصد داشت اقامتگاه وی را در منطقه سبز بغداد هدف قرار دهد، انجام شد ولی او آسیبی ندیده و در سلامت کامل است. نیروهای امنیتی به نوبه خود اقدامات لازم را در رابطه با این تلاش نافرجام انجام می‌دهند.»

منابعی نیز از کاخ ریاست‌جمهوری عراق تائید کرده‌اند که پهپادی کوچک به کاخ مصطفی الکاظمی برخورد کرد، اما این حادثه بدون آسیب‌دیدگی بوده است.

به گزارش تازه نیوز،الکاظمی نیز در نخستین واکنش با انتشار توئیتی نوشت: «من رستگاری عراق و مردم عراق بودم و هستم، موشک‌های خیانت، مؤمنان را دلسرد نمی‌کند و استواری و عزم نیروهای امنیتی قهرمان ما برای حفظ امنیت مردم نمی‌لرزد. الحمدلله در میان مردمم حالم خوب است و به خاطر عراق از همه به آرامش و خویشتن‌داری دعوت می‌کنم.»
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: