« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۱۶۷۸
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۵
به همت مؤسسه چاپ و نشر عروج؛
کتاب امام خمینی(س) زندگی، شخصیت، اندیشه و عمل، توسط مؤسسه چاپ و نشر عروج (وابسته به مؤسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی (س)) منتشر شد.
پایگاه خبری آوای رودکوف:کتاب امام خمینی(س) زندگی، شخصیت، اندیشه و عمل، توسط مؤسسه چاپ و نشر عروج (وابسته به مؤسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی (س))  منتشر شد. این کتاب 806 صفحه با جلد گالینگور روانه بازار نشر شد.


آنچه در کتاب امام خميني(س)؛ زندگي، شخصيت، انديشه و عمل که پيش روي خوانندگان است، آمده، گزیده اي در اندازه شش درصد از محتواي مقاله هاي نهایي دانشنامه امام خميني(س) است که با عطف توجه به مسائل مهمتر و گزینش آنچه به صورت مستقيم پيوند با امام خميني(س) دارد و همزمان با پایان کار دانشنامه امام خميني(س) از سوي دست اندرکاران دانشنامه که اشراف بر محتواي آن داشته اند، انتخاب و تدوین شده است. این ملاک و محدودیت، محتواي کتاب را به ویژه در بخش اندیشه ها نوعا به تبيين اجمالي آنچه در ارتباط مستقيم با امام خميني(س) است، محدود ساخته است در حالي که در خود مقاله های دانشنامه به ابعاد مختلف هر موضوع، هرچند به اجمال و اختصارپرداخته شده است. گزیده اي از این کتاب در اندازه چهاردرصد دانشنامه، با عنوان همين کتاب در آغاز مدخلهاي خود دانشنامه نيز آمده است تا نمایي کلي از شخصيت امام خميني(س) بر اساس محتواي تفصيلي مقاله ها به دست داده شود.

بازآفریني و تدوین این کتاب با هدف انتشار کتابي عمومي درباره امام خميني(س) است که از یک سو به استناد منابع و مآخذ تفصيلي مطالب دانشنامه، کتابي کاملا مستند و درسطح یک مرجع و منبع معتبر باشد و از سوي دیگر، از جامعيت نسبي برخوردار باشد و همه محورهاي زندگي، شخصيت، اندیشه و عمل امام خميني(س) را دربرگيرد با این توجه که برخي مباحث، ازجمله در قلمرو مسائل عرفاني و فلسفي و اصولي، طبعا خوانندگان خاص خود را دارد.

ویژگي این کتاب از نظر شيوه بيان و گزارش مطالب و مباحث که در سی فصل و باعناوین بسيار تنظيم شده، این است که به جاي ذکر منابع متعدد مطالب، همه آنها به مقاله هاي مربوط در اصل دانشنامه امام خميني(س) ارجاع و مستند شده است تا افزون برمعرفي همه مدخلهاي اصلي دانشنامه و مستندسازي مطالب این کتاب، پيگيري تفصيلي و مستند هر مطلب، به ویژه براي پژوهشگران آسان باشد. از این رو همه عنوانهایي که داخل کمانه با فلش  به آنها ارجاع شده است، عنوانهاي مدخلهاي اصلي دانشنامه است و به این معناست که در آن مقاله ها مي توان تفصيل مطلب را دید وپيگرفت. در مواردي نيز به بيش از یک عنوان ارجاع شده است با این حال، براي  آساني کار پيگيري و آگاهي از مدخلهاي دانشنامه، در پایان کتاب دوگونه فهرست الفبایي و موضوعي تمام مدخلهاي اصلي و ارجاعي آمده است.

آدرس فروشگاههای مؤسسه چاپ و نشر عروج:فروشگاه مرکزی: میدان انقلاب روبروی دانشگاه تهران بین 12 فروردین و فخر رازی پاساژ ظروفچی مؤسسه چاپ و نشر عروج تلفن: 02166404873

فروشگاه شماره 1: خیابان انقلاب چهارراه کالج پلاک 886  تلفن: 02166706833

و همچنین اطلاعات کامل آثار چاپ شده مرتبط با حضرت  امام خمینی (س) را می توانید در آدرس سایت :http://shop.imam-khomeini.ir/ مشاهده فرمایید.



نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: