« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۱۸۶۴
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۰:۳۸
با ارسال پیامی صورت گرفت:
اهالی روستای گنبدبردی شهرستان بهمئی از استاندار کهگیلویه و بویراحمد و فرماندار بهمئی به منظور توجه خاص به روستاها و بازدید از مناطق روستایی تقدیر و تشکر نمودند.
به گزارش آوای رودکوف از بهمئی،اهالی روستای گنبدبردی شهرستان بهمئی از استاندار کهگیلویه و بویراحمد و فرماندار بهمئی به منظور توجه خاص به روستاها تقدیر و تشکر نمودند.
متن ایم پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

"و یجزی الذین احسنو ابالحسنی”

در جامعه ای که روستا و روستایی به فراموشی سپرده شود ، آن جامعه بی شک از توسعه باز میماند.
زیر بنای توسعه یک جامعه توسعه روستایی میباشد.
در واقع موتور محرکه اقتصادی جامعه از روستا وبخش کشاورزی شکل میگیرد ، اگر روستاها محور توسعه باشند،با ارائه خدمات به روستاها، شناسایی ظرفیت های روستایی و توانمندسازی آنها و سرمایه گذاری در مناطق روستایی وایجاد اشتغال در روستاها ، کارآفرینی زنان روستایی، با ارائه تسهیلات و خدمات در روستاها، ازمهاجرت روستاییان بخصوص جوانان به شهر ها جلوگیری کرد.
امروزه با تلاش و پشتکار مسئولان می توان به حل هر چه سریع تر مشکلات و موانع پیش روی روستاییان امیدوار بود.

بدینوسیله از نگاه و توجه جناب حاج علی محمدی فرماندار محترم نسبت به توسعه ی روستایی که جزیی از محور برنامه اجرایی ایشان به روستاها میباشد. بر اساس اجرایی شدن طرح و نقشه های سازنده *”بویژه تلاش و گرفتن اختیارات لازم از جناب آقای احمد زاده استاندار محترم دولت سیزدهم برای دگرگون سازی ( نوسازی)ساخت  اقتصادی – اجتماعی جامعه ی روستایی از جمله( اجرایی شدن طرح هادی، پروژه گازرسانی، نصب و ایجاد علائم راهنمایی و رانندگی جاده مواصلاتی بین شهرستان بهمئی و خوزستان، مشکلات آبررسانی و درختکاری روستای گنبدبر‌‌دی)* به کار برده و گنجانده شده است که
ان شاءالله به زودی عملیاتی گردند.

با امید به این که با همسویی ، هم فکری ، مسوولان امر با تمام قدرت و توان سعی در رفع مشکل روستاییان نموده و مساعدت به وضعیت معیشت آنان همواره مدنظر قرارگیرد.

انتظار ویژه و دغدغه این است، مشکل مرزی خوزستان وکهگیلویه و بویراحمد، که با زحمات حضرتعالی و اعضای شورای تامین شهرستان های بهمئی و رامهرمز تاکنون جلسات و هماهنگی های خوبی فی مابین طبق قانون و نظر تقسیمات کشوری صورت گرفته است،
امید می رود که این کار بزرگ در دوران مسئولیت انقلابی شما محقق شود.

*نکوکارها را سزا بخشد او/  به پاداش کردارهای نکو*

در پایان
از جناب محمدی که از آغاز مسئولیت توجه خود را به توسعه روستایی و توسعه پایدار روستایی نمودند، روستاها را در محور توسعه قرار دادند، تقدیر و تشکر مینمائیم .

آرزوی صحت و سلامتی و توفیق روزافزون برای استاندار محترم و جناب فرماندار و مردم شریف بهمئی از درگاه ایزمنان مسئلت داریم.

*شورای اسلامی، دهیاری و فرهنگیان، متنفذین و چهره های سیاسی، اجتماعی و فرهنگی طایفه بزرگ بلواسی و اهالی روستای گنبدبردی*
برچسب ها: تقدیر ، تشکر ، بهمئی ، لیکک
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: