« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۲۸۵
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۰۲:۳۷
در هیچ قانون و آیین نامه ای استفاده از خودروهای اداری برای امور شخصی مصوب نشده است، ولی بعضی از مسئولان اداری استان به راحتی از اموال بیت المال برای منافع خانوادگی استفاده می کنند

 به گزارش آوای دنا ،نشست شورای قضایی استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور مسئولان قضایی برگزار شد.
در این نشست، رحیم آوند، معاون برنامه ریزی دادگستری استان گفت: با توجه به نام گذاری سال فرهنگ و اقتصاد، اقدامات اساسی انجام شود و می توان با صرفه جویی در انرژی و جلوگیری از اقدامات هزینه بر در ادارات، اولین گام ها را برای تحقق شعار سال انجام داد.
معاون قضایی دادگستری هشدار داد: بعضی از افراد و ادارات از خودروهای دولتی استفاده می کنند که تخلف است و نیز چنین آیین نامه ای در قانون وجود ندارد که افراد از وسایل اداری استفاده شخصی نمایند و اگر در آینده چنین مواردی پیدا شود برخوردهای قانونی باید در مورد شخص خاطی انجام شود.
وی یادآور شد: پیشگیری به ویژه پیشگیری حقوقی باید مدنظر قرار گیرد، نظارت ها بیشتر شود و برای کاهش جمعیت کیفری و جلوگیری از بازداشت های غیر ضروری برنامه ریزی مناسبی انجام شود.
آوند در پایان تأکید کرد: بعضی از مسئولان اجرایی استان نسبت به حُسن اجرای قانون و تکریم ارباب رجوع بی توجه اند و می بایست با استفاده از ظرفیت های صدا وسیما تلاش کنند تا با تشریح وظایف قانونی خود مردم را از حقوقی که در قانون برای آنها مشخص کرده است استفاده نمایند.

نویسنده خبر: روابط عمومی وارتباطات دادگستری کل استان کهگیلویه و بویر احمد

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: